sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Anatomia aukenee...

Mulla on ollu puoliflunssainen kouluviikonloppu.

Lauantaiaamuna sai herätä kelloon seitsemän aikaan ja vaikka kuinka yritin olla nopee, olin tienpäällä vasta viis vailla kaheksan.
Koulu alkaa aina yheksältä, eli sain taas ajella tuhatta ja sataa :/ Liikenteessä oli tietysti niitä normaaleja ihmisiä jotka ajeli suunnilleen nopeusrajotusten mukaan. Siinä oli kiva sitten puikkia ohi kun keskinopeuden piti olla se 100. Hyvät pätkät vetelin reippaasti yli sataa ja kameroihin ja 60-alueisiin vähän jarrua. Hirvittämään alkoi siinä vaiheessa kun hirvenmetsästäjiä alkoi näkyä tiellä...Onneks hirviin ei tarvinnu törmätä!

Hirvenmetsästyksestä heräs ajatus, että voisko niille syöttää e-pillereitä? Loppuis tuo aseen kanssa populaation supistaminen...
Hirvien ruokintapaikkoja vaan metsiin ja sinne e-pillerit heinien sekaan. Vai mitä ne syö?
No joo joo, ei taida olla kehityskelpoinen idea :D :D

Tämä päivä olikin huomattavasti kevyempi. Aamulla pääsin liikenteeseen ajoissa ja sain körötellä Kauhajoelle kuunnellen Aallon akustista <3
Koulupäiväkin loppui jo neljältä, eikä kuudelta, niin kun lauantaisin.
Illalla kotona ehdin oikeesti seurustelemaan tyttöjenkin kanssa.
Iina sanoi ikävöineen mua. Rakas!

Mä oon oppinu taas huikeenhienoja juttuja ihmiskehosta!
Anatomian opiskelu alkaa pikkuhiljaa aukeamaan. Kyllä siinäkin näköjään joku logiikka on...
Ja käytännön hierontaakin päästiin taas tekemään (ja siitä nauttimaan!).
Naiset hei, miltä kuulostais käsihieronta kahden miehen yhtäaikaisesti suorittamana? ;-)


Fiilikset on jotain tätä luokkaa:

Kaunis, rietas, onnellinen.
...tai ehkä kuitenkin: väsynyt, onnekas, kiitollinen!

Näin on taas yks viikko taputeltu,
hyvää yötä! mä lähen antamaan selkähierontaa omalle kullalle :)


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3