tiistai 16. lokakuuta 2012

Nyt kilpaillaan!

Nyt heräs innostus...

Mä en ole kovin kilpailuhenkinen tyyppi. Mun mielestä olis kivaa, jos kaikki voittais ja sitä rataa.

Koen myöskin, ettei mua lykästä arpajaisissa tai muissa pikku kisailuissa, joissa onni ratkaisee. Siksi kai olen äärimmäisen huono juuri mihinkään osallistumaan.

Mutta mutta...Tänään tuli eteen sellanen kisa, johon oli pakko osallistua :)

Facebookissa on sellainen hullu ryhmä, jossa myydään ja ostetaan Me&i -merkkisiä lastenvaatteita. Suurimmalta osin käytettyjä - ja ihan päättömään hintaan. Siis siihen nähden, että kyseessä on tosiaan käytetyt lastenvaatteet (ja on jotain aikuisillekin).
Ja jos ette vielä pyöritelleet silmiä päässänne, nyt teette sen viimeistään: tuon ryhmän nimi on Sydänpyllyt! :D

Sydänpyllyissä, tuttavallisemmin Sypyissä tai Sydäreissä, on melkein 15 000 jäsentä, joten ihan pienen piirin piipertelyä tuo touhu ei tosiaankaan ole. Kauppa käy. Toiset rikastuu, toiset köyhtyy. Ja akat tappelee keskenään, tosissaan - niistä vaatteista. Ryhmässä onkin tiukat säännöt (17 kohtaa), joita tulee noudattaa, muuten tulee sanktio, pahimmillaan poisto ryhmästä.

No, joka tapauksessa Me&i on nyt virallisesti noteerannut tuon ryhmän olemassaolon ja tarjonnut yhteistyötä pikku kisojen merkeissä. Sypyissä on siis viikkokisoja, joissa teema vaihtelee ja palkintona on Me&i :n tarjoama valinnainen vaate. Kätevää!

Nyt on menossa 4. viikkokisa ja se käydään samassa hengessä kun juuri päättynyt Metsolan "suunnittele oma kankaasi" -kisa. Sypyissä siis kisaillaan tämä viikko, kuka suunnittelee eniten "tykkäyksiä" saaneen printin.

Ja tässä kohtaa minä innostuin! Harmi kun mussa ei oikeen ole graafikon vikaa. Ja kuvankäsittelyohjelmatkin on vielä ikäänkuin hakusessa...
Ideoita kuitenkin riittää :)

Kisakuva Me&i -printiksi

Vaateteollisuuden tulee mun mielestä ihan perusoletuksena kantaa yhteiskuntavastuu ja kiinnittää tuotannossaan suurta huomiota ympäristöasioihin.
Plussana ja bonuksena vois olla silloin tällöin hyväntekeväisyysmallisto, jonka tuotoista tietty osuus kilahtais hyväntekeväisyysjärjestön kassaan.

WWF on aina saanu mut liikuttumaan ja siksi tein tuohon kisaan pari printtiä, joiden hengessä Me&i voisi toteuttaa yhteistyökampanjan WWF :n kanssa :)

Toisessa printissä on Suomen uhanalaisia eläimiä ja toisessa ulkolaisia uhanalaisia eläimiä.

Mun ei todellakaan tarvi voittaa tota kisaa, mutta toivon todella, että mun idea kiirisi Me&i :lle asti ja herättäisi yhtiössä innostusta asiaan.

Laitetaan peukut pystyyn!

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3