maanantai 12. marraskuuta 2012

Haaste vastaanotettu

Sain Jonnalta haasteen :)

Näin tämä toimii:


   1. Listaa tämän hetken kymmenen (10) lempiasiaasi.

   2. Jaa haaste vähintään viidelle (5) tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille.

   3. Muista nauttia listaamistasi lempiasioista mahdollisimman usein!



Minun <3 asiani:

1. Viini

Punaviintä, kiitos! Täyteläistä ja rotevaa. Luomuna mieluiten.

2. Suklaa 

Tummaa suklaata yleensä. 
Fazerin suklaita yritän boikotoida niiden vastuuttoman kaakaohankinnan vuoksi. Silti sorrun välillä Geishaan, joulusuklaaseen tai ihan perinteiseen siniseen...

3. Hyvä ruoka

Hyvänlaatuinen ja/tai makuinen ruoka ilahduttaa. Tuoretta, Luomua, lähiruokaa, gourmet-ruokaa, kotiruokaa...

4. Me&i -vaatteet

Oih! Miikkarit pelastaa mun arjen. Uutta tai vanhaa, mielellään sekaisin. Siskoksille samista tai ainakin kivasti mätsäävää. Pyykkejäkin on mukavampi laittaa, kun saa pyöritellä kivoja ja laadukkaita vaatteita käsissään. Kaapista on helppo löytää yhteensopiva ylä- ja alaosa - myös lapsen itsensä ja heidän isän. Parhautta <3

5. Vaellus

Tuoksuva metsä. Hyvät varusteet. Grammalleen viilatut retkieväät.  Lintujen äänet. Pauhaavat kosket.
Kilometrejä pitää tulla. Jyrkkiä nousuja. Lällyä exremeä. Leirinuotioita ja telttaöitä.

6. Tanssi

Osa minua. Ristiriitaisia tunteita, mutta päällimmäisenä ehdottomasti rakkaus. 
Mä luulen, että tälle mun pitäis taas raivata tilaa elämässäni. 

7. Huumori

Hihhih hahhah hohhoh :D :D :D
Nauru pidentää ikää. Ja eihän tämä niin vakavaa ole!

8. Klassikot

Skandinaviset sisustusklassikot. Alvar Aalto ja kumppanit. 

9. Musiikki

Laidasta laitaan, kunhan herättää positiivisia fiiliksiä :) 
Beethoven, Stratovarius, Kaija Koo, Klamydia, Queen, Kikka, DJ Bobo, Enya...

10. Aurinko

Tätä mun psyyke kaipaa, ei iho niinkään. 
Vaikka miksei kiva päivetyskin ihan jees ole ;-)
Aurinko tekee musta rennomman, iloisemman ja aktiivisemman. Pahimmillaan auringon puute sairastuttaa mut. 
Aurinko on perimmäinen syy mun matkusteluinnolle. Toki uudet maisemat ja kulttuuritkin kiehtovat, mutta mun on todella vaikea valita matkakohteeksi paikkaa, jossa ei aurinko paista kotioloja enempää.


[Share to Pinterest]

1 kommentti:

Kiitos kommentista! <3