lauantai 3. marraskuuta 2012

Möykky mahassa

Mä pääsin lähtemään kuudelta koulusta. Maantiellä oli pimeetä. Mulla on väsy.
Ja kun katuvalot loppui oli kaiken peittävää pimeyttä ja lisäksi sankkaa sumua. Edellä ajoi auto kärry perässä. Siinä oli pienet punaiset takavalot. Oli tosi hankalaa nähdä. Autoja tuli vastaan. Niiden valot alkoi häikäistä. Edessä ajavan auton punaiset takavalot alkoi sekoittumaan vastaantulevien autojen etuvaloihin. Pimeys tuntui kaatuvan päälle. Keskiviiva alkoi kadota, samoin reunaviiva.
Missä helvetissä ne aurauskepit on? Missä on mun kaista?

Mun mahaan tuli möykky. Pakko saada raitista ilmaa. Kurkkua kuristaa. Pakko laittaa lämmöt pois. Apua! Ahdistaa...Kyyneleet nousee silmiin. Nyt ei näy sitäkään vähää. Rauhoitu. Tekis mieli pysähtyä, mutta mihin. Tässä olis röökipaussin paikka. Vaan tupakat ei oo ollu pariin vuoteen mukana. Pakko vaan ajaa.

Mä etin radiosta Aaltoa. Pakko saada kuulla tuttuja ääniä ja biisejä.
Miksei se löydy?!?
Miksen mä jääny koululle yöksi poikien kanssa? 

Huh. Katuvaloja. Ja Aallonkin tajuus löytyy.

Seuraavassa pimeydessä saan ajaa yksin. Se on vaan minä ja Santa Fe. Pääsee räväyttämään puolilaittomat lisälyysyt päälle.
Ihanaa, valkeus tuli! Mä nään! Valot on niin kirkkaat, että hirvetkin taatusti pysähtyy ojan pohjalle hieromaan silmiään. Tuntuu paremmalta.

Perkeleen marraskuu ja pimeys. Ja hitto tätä mun päätä...
Mikä onni, ettei musta tullukaan hävittäjälentäjää! :D :D

Kotona on vaan hyvä olla <3


Guess I'm gonna be OK
guess, I'm gonna be alright
with my family here beside me
my family's here to guide me
guess I'm gonna be OK
guess, I'm gonna be alright
with my family here beside me,
day and night


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3