tiistai 4. joulukuuta 2012

Kutsuja

Iinalla olis ollu tänään dagispäivä, mutta tyttö sai jäädä kotiin, kun flunssan rippeet vielä vähän vaivaa. Ja huomenna on oltava iskussa, kun Blåsippanit tekevät bussiretken Stundarsiin. Iina on niin innoissaan!

Sen verran hyvässä kunnossa tytöt jo kuitenkin ovat, että tekemistä piti keksiä. Käytiin siis Tiimarissa hakemassa askarteluvärkkiä ja tehtiin kutsukortit Iinan "kaverisynttäreille".

Tänä vuonna idean kutsukortteihin nappasin Esmeralda's -blogista. Käytettiin kuvioteippiä ja dymoa! Iina sai oikeesti tehdä itse :) Minä toimin korkeintaan assistenttina. Iina leikkas ja liimas. Ja tuloksena saatiin mun ja Iinan mielestä aikaan upeita kutsukortteja. Teroa meinas naurattaa kun esittelin meidän tuotoksia...






Iina on kovasti nyt kiinnostunut kirjaimista ja on harjoitellut kirjoittamaan nimeäänkin. Välillä hän kirjoittaa vasemmalta oikealle ja välillä päin vastoin :D Ja itse hän ei huomaa mitään eroa näiden välillä <3

Nyt on pakko kysyä teiltä arvon lukijat: MITÄ TE SYÖTTE?

Mä oon ihan hukassa meidän syömisten kanssa :( Tero ruinaa einestä. Tytöt söis vaan jugurttia. Mun tekee mieli suklaata ja pastaa.
Ja nyt jos koskaan, pimeän ja kylmän aikaan, pitäis saada kunnon ravintoa.
Mä oon menny ihan lukkoon tän homman kanssa. Salaatit tuntuu kylmiltä ja vihannekset ei maistu miltään. Söin aamulla puolikkaan kurkun tyttöjen kanssa ja se oli oikeesti ihan mauton. Mitä nyt pitäis syödä? Kaikki vinkit ja ideat otetaan avosylin vastaan!

<3


[Share to Pinterest]

6 kommenttia:

  1. Tykkäätkö kasviskeitoista? Mulla olis pari hyvää ja terveellistä reseptiä. Tein viikonloppuna ja koko perhe söi hymyissä suin...ja naapurin isoisäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään :) Mulla itellä on loistava battaattikeittoresepti, mutta mielelläni otan reseptit vastaan! Keitot on ihania pakkasella <3

      Poista
  2. Sano sille Terolle että rupee syömään niinku miehet niin ei oo ongelmia. Katos ku einekset on vielä pirun kalliitakin näin talvella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös nuo einekset oo aina saman hintaisia? :O
      Kalliita toki ravintoarvoihinsa nähden...

      Poista
  3. Meillä syödään huomenna siskonmakkarasoppaa. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin nakkisoppavärkit :D Tuo siskonmakkara tuntuu jotenkin pelottavalta!

      Poista

Kiitos kommentista! <3