maanantai 31. joulukuuta 2012

Loppu - slut

Mä oon ihan loppu.

Yöllä Aava taas yski ja kitisi ja halus meidän väliin pyörimään.
Menkkakivutkin valvotti, tai ainakin häiritsi nukkumisia.
Aamupäivällä piti riidellä niin maan perkeleesti. Jos mä en ole ihan penaalin terävin kynä, niin aika tollo on tuo äijäkin...No, oli miten oli. Typerää touhua ja muistoksi hommasta jäi huutamisesta kipeä kurkku ja itkusta turvonneet silmät.
Sitten tämä arpominen siitä miten ja missä vietellään uuden vuoden aattoiltaa.
Ja viimeiset mehut musta puristettiin iltapäivän kauppareissulla.

Mutta hei, pian on loppu tämä vuosikin!

Mun vuosi on ollu hyvä. Tosi hyvä.
Mun elämässä on ollu paljon rakkautta ja iloa.
Teron vuorotteluvapaa toi meidän perheelle paljon yhteistä leppoisaa aikaa.
Aava on kasvanut omaksi pieneksi persoonakseen ja mulla on ollu mahdollisuus ja kunnia tutustua häneen ihan lähietäisyydeltä.
Iinasta on tullu pieni tyttö. Fiksu ja hurmaava tutkimusmatkailija, joka jaksaa päivittäin yllättää. Paljon tapahtuu lapselle 3 ja 4 ikävuoden välillä.
Elle on saanut rajun rakastajan - Aavan :D Iina on ollu aina kovin hienotunteinen Ellen kanssa, mutta Aava on vähän toista maata. Elle on onneksi sen verran fiksu tapaus, että pärjää hienosti meidän pienimmänkin kanssa.

Mitähän mahtaa uusi vuosi tuoda tullessaan? Aika jännää!
Mä aloitan taas työt day spassa kolmena päivänä viikossa. Aavakin aloittaa dagiksen. Terolla alkaa pääluottamusmieskausi töissä.
Muutoksia siis tulee ainakin jonkin verran meidän arkeen.


Hyvää uutta vuotta ystävät, kaverit ja rakkaat! Tuokoon se meille onnellisuutta ja kauneutta - ja viisautta nähdä kaikki se. Taitoa nauttia siitä mitä meillä on ja olla murehtimatta siitä mitä meillä ei ole. Lämpöä, välittämistä ja kauniita sanoja. Sitä minä meille toivon <3

Meidän ilta sujui mukavasti naapurissa ja jos sama ylävire jatkuu, niin uuden vuoden eka päivä on huomattavasti parempi kuin vanhan vuoden viimeinen ;-) Harmittaa tommoset riitelyt (vaikkakin se puhdistaa ilmaa)...



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3