maanantai 7. tammikuuta 2013

Ei paha!

Mä en koe maanantaipäiviä muita pahemmiksi, mutta tänään mulla oli erityisen kiva maanantai.

Kaikki meni jotenkinkutenkin putkeen :) Ja se on jo paljon se!

Aavan aamuinen korvapolikäynti sujui kivuttomasti. Siis ihan kirjaimellisesti. Reilun tunnin odottelun jälkeen kyseltiin onko Aavalla allergioita tai sairauksia. "Ei oo." Sitten saatiin kotiin puudutuslaastarit putkituspäivän aamuna kotona laitettavaksi. Ne tulee käsiin, ettei kanyylin laittaminen sitten satu. Oliskohan noi puudutuslaastarit voinu laittaa vaikka postitse tulemaan? No, tulipa käytyä :)

Onneks korvapolilla oli kiva leikkipaikka!

Töissäkin oli tosi ihanaa. Oikeesti. Mulla on kiva työ <3 Älkääkä nyt sielä oksentako kun on niin imelää, kyllä noi työpäivät varmaan taas joskus tympii ja tuntuu raskailta. Nyt vaan tuntuu oikeesti hyvältä.
Mulla oli pari asiakasta ja muuten otin tilauksia ja asiakkaita vastaan ja tein inventaario-exceliä. Huomenna taidan käydä span nettisivujen kimppuun.

Työ-minä.
...sitten kun kuvassa ei näy isoa mahaa,
korostuu iso nenä... hankalaa :D
Mutta nätti huulikiilto, vai mitä?

Tytöillä oli menny dagiksessa hyvin. Aava oli tosin raivonnu ja heitelly vihasena tuttipulloaan kun oli pitäny nukkua. No oli se sitten kolmeksi vartiksi nukahtanu - onneksi.
Olikohan Aava pilannu kaikkien muidenkin lasten päiväunet? Toivottavasti ei!

Mä aivan pystyn tänään samaistumaan Karim Z. Yskowicz:in fiiliksiin:
Ihana jutu, ihana ola täälä! En ma pusunu housusa!

Mikä Putous-hahmo oli sun mielestä paras? Vai pystyykö vielä sanomaan?
Mä tykkäsin tästä ja kyllä Akun Samppa Linna ja Armin Sanna-Raipekin vaan kovasti nauratti.

Toivottavasti huomenna on edes puoliksi niin mukavaa kun tänään!
Nyt mä alan askartelemaan Teron tilinpäätöstä. Huoh...


[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3