lauantai 26. tammikuuta 2013

Hurraa! Toini



Mä sain tämän Helsingin design-juhlavuoden kunniaksi valmistetun muumimukin
lahjaksi appiukolta. Siitä tuli mun aamukahvimuki nro1.
Kunnes mukien myynti loppui ja arvo nousi. Kuppi siirtyi yläkaappiin...
Nyt Vaasan Iittalaan oli tullu muutama näitä lisää ja ostin eilen hyllystä viimeiset.
Hurraa! Mulla on taas ihana aamukahvimuki <3





Äiti oli yllärinä ostanut mulle Arabian juhlavuoden Toini-lautasen.
Tämä on mun the very first Arabia 140v -lautanen.
Kiitos äiti!


Tässä sovittelin Arabian 24h Tuokio -syväälautasta Toinin päälle.
Tekis heti mieli valmistaa Suklaamarenki-blogin valkosipulijuustokeittoa.
Täydellistä!

Kurkistus Toinin pohjaan. Arabian juhlavuoden piippuleima. Oih!


Leppoisaa lauantaipäivää ystäväiset! Olkoon se täynnä kauneutta <3


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3