keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Me&i - katseet kevääseen!

Love, love, love...

Mulla oli tänään Me&i -kutsut. Kevään/kesän mallisto julkaistiin tänään puolenpäivän jälkeen ja illalla jo päästiin hypistelemään uunituoreita vaatteita!

Mä oon ihan superväsyny, kun oon koko päivän aamusta asti touhunnu valmistelujen parissa. Mutta tässä silti muutama kuva :)

Kati esittelee mallistoa

Tarjolla oli banaani-kinuskikakkua...

...ja keksejä sekä pientä suolaista.

Lapset herkuttelee <3

Nämä mulle tarttui ekana käteen rekistä:
Pinkki yrmis-mekko, traffic-tunika, pinkki svetari-takki,
medaljonki-kuvioinen mekko ja autohuivi.

Tässä mun ehdoton lemppari!
Khakin-vihreä jalkapallopaita ja pinkit joga-pantsit.

Yrmismekossa mua kiehtoo paitsi kauniit värit, myös sievä malli.
Iinakin ihastui tähän välittömästi :D
Mä haluaisin kovasti itelleni tämän maximekon, joka oli tosi kaunis.
Ja tietysti tummansiniset joga-pantsit houkuttelis...

Tosi kivoja värejä mallisto tursuilee ja pursuilee (kun silmät vaan ummisti kaiken oranssin kohdalla...). Pirteää pinkkiä, raikasta vihreää ja turkoosia sekä tyylikästä khakia.

Kutsut oli taas ihanat. Kiitos Kati ja vieraat! Tällä kertaa meitä olikin tosi tosi paljon, hieno juttu - sai Katikin oikeen lennokkaan startin kaudelle ;-)

Väsynyt, mutta onnellinen emäntää kiittää ja kumartaa.


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3