sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ramppikuumetta

Mulla alkaa huomenna työt. Puolentoistavuoden kotoilun jälkeen. Apua!
Että varmasti saadaan haastetta aamuun, on Aavalla paitsi eka dagispäivä, myös aika korvapolille 8:30...

Miten me ehditään?

Vienkö Iinan dagikseen ennen Aavan lääkäriä?

Huomenna mä ajelen "perheautolla", mutta miten me hoidetaan tyttöjen kuskaaminen jatkossa?

Onko Aavalla kaikki tarvittavat tavarat dagiksessa? Entä Iinalla?

Itkeeköhän Aava, kun jätän sen sinne? 

Onkohan Aavalla ulkona kylmä? 

Mitä mä laitan töihin päälle, ehdinkö pesemään hiukset aamulla?

Osaanko mä vielä tehdä työni?

Mitä, jos en saakaan parafiineja sulamaan tai kynsilakkoja levittymään tai geelejä kovettumaan? 

Hinnastokin on uusi, miten ihmeessä opin taas ulkoa kaikki uudet hoidot ja hinnat?

 Hoitolasanasto på svenska kaipaa varmasti myös kertausta...

Vieläkö koko homman voi perua?!? 

Oikeesti mä kyllä meen ihan mielelläni töihin :) Kolme päivää viikossa töitä on kun lomailemassa kävis. Ja niinäkin päivinä kun mä käyn töissä, tyttöjen ei tarvi olla hoidossa kun sen 6-7 tuntia.
Tämähän on aivan kun rusinat poimis pullasta! Mä pääsen tuulettumaan täältä kotinurkista aikuisten ihmisten keskelle ja lapset pääsevät ikäistensä kanssa leikkimään virikkeelliseen ympäristöön.
Ja mikä sen mukavampaa, kun saada tehdä töitä "omassa" firmassa kivojen työkavereiden ja asiakkaiden kanssa upeassa miljöössä. Voiko enempää edes toivoa?

Vaasa Day Spa, täältä tullaan,
kivaa kivaa kivaa!



[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä uuteen arkeen ja työelämään :) Kyllä kaikki sujuu hyvin, kunhan vain pääsee alkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari! :)
      Mä oon tosi taitava tässä viimehetken panikoinnissa :D Samat fiilarit saan aikaan aina reissuunkin lähdettäessä...Hassua :)

      Poista

Kiitos kommentista! <3