perjantai 4. tammikuuta 2013

Treeniä

Tänään mä oon harjoitellut, kuinka ollaan erossa lapsista :)

Vein tytöt dagikseen kymmenen aikaan ja hain kotiin kahden jälkeen. Ei tuu maanantaina ihan järkytyksenä Aavallekaan dagispäivä.

Tytöt ei paljon muuta ehtineet kun ulkoilla, syödä lounasta, nukkua/levätä ja syödä välipalaa.

Mä ehdin vaikka mitä! Neljä tuntia tuntui jostain syystä tooosi pitkältä ajalta...
Koko ajan teki mieli laittaa Blåsippaneihin tekstaria ja kysyä, miten Aavalla menee.

No, hyvin sillä tietysti oli menny. Sain hakea kovin tyytyväistä pikkuista kotiin :) Päikkäreille Aava ei ollu suostunut, kun hälle ei oltu hoksattu antaa maitopulloa. Maanantaina luulen siis tuonkin jutun korjaantuvan.

Kotiin Aavalla ei ollu mikään kiire lähteä ja Blåsippaneiden oven takana piti käydä vielä kurkkimassa senkin jälkeen kun oltiin haettu Iina Gulsippaneista.

Iinakin oli aivan onnessaan "isojen ryhmästä" ja hän oli kuulemma toiminut joukossa aivan kun olisi ollu aina Gulsippan.

Mä luulen, että kaikki menee siis parhain päin!
Mun iso pieni ja pieni pieni - reippaat tyttöset <3

Kotiin lähdössä :)
Kamala hätäisesti räpsästy kuva, mutta tunnelma välittynee.








[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3