tiistai 29. tammikuuta 2013

Vaatteet vaatteet on mun...

...heikkous!

Ja nyt kun on itse on minkä sattuu näkönen on ihanaa puettaa kahta kaunista pikkuneitiä <3

Meille on viimeaikoina tullut yhtä ja toista ihanaa (kevät)vaatetta.

Iinalle Polarn o. Pyret:in kuoritakki ja -housut, sekä tuulenpitävä fleecetakki.
Takki on tummempi kun olisin halunnut, mutta ihan kaunis silti. Housut on ihan täydelliset! Kuin tummat farkut :)

 Fleecetakki on ällövaaleenpunainen. Siitä tulee melkein näpyyjä. Äiti oli näitä Iinan kanssa ostamassa kun mä olin Aavan kanssa korvienputkituksessa. Kun fleecetakista Janninalle avauduin, heitti hän kysymyksen, minkä värisen fleecen olisin itse valinnut. Hmmm. No ton vaaleenpunasen :D Se olis vaan ollu parempi omana ideana...
Näin lapsellinen on aikuinen!


Äiti osti samalla reissulla Po.p:ista kummallekin tytölle hurmaavaa vaaleenpuna-valkoista raitaa.
Sukkikset ja pitkähihaiset puserot. Nyt vaan tekis mieli ostaa noihin siniset tunikat päälle...



Ja mun oma ostos Po.P:ista. Tämä oli löytö!
Mä oon facessa Muksujen Merkkituotekirpparilla kattonu tämän kuosista bikinisettiä Iinalle.
Hinta oli jotai parinkympin kieppeillä. Tuntui vähän kalliilta ja siks toiseksi, mä en haluais biksuja neljävuotiaalle (vaikkakin pelkät housut olis näppärät etelässä kun uidaan paljon). No kuitenkin, Vaasan Po.P:issa rekissä roikkui yks kokouikkari pallokuosilla. Ja just Iinan kokoa. Hintalapussa luki 20,90. Ja kassalla tästä ihanuudesta tuli vielä kunnon ale. Ah!

Ja siten Benettonia.
Äiti on sponsoroinut meille hävyttömän paljon vaatetta myös Benettonista.
Sielä on nyt loppuunmyynti ja vaatetta saa tosi kivaan hintaan ;-)

Huomenna julkaistaan Me&i kevätmallisto. Mä odotan taas niin innoissani! Mulla on kutsut heti huomenna. Huikkaa, jos haluat mukaan pippaloihin :)

Kiitos äiti! Olet korvaamaton <3
Toivottavasti osaan "maksaa" kaiken jotenkin takaisin...
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3