tiistai 5. helmikuuta 2013

Aava sairastaa

Aava itkeskeli ja köhi viime yönä. Mä tiesin, että tänään sairastellaan.
Mistään vuosisadan taudista ei toivottavasti kuitenkaan ole kyse, vähän lämpöä, räkää ja inhottavaa yskää.

Meidän päivä sujui olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Mitään kummempia ei tehty. Leikittiin, syötiin, levättiin ja mä tein vähän kotitöitä.


Aavan lempipuuhaa nyt on tunkea ittensä ahtaisiin paikkoihin :)
 

Mun isä tuli avuksi iltapäivällä, että mä pääsin töihin tekemään muutaman asiakkaan. Ja sitten riensi äitikin apuihin, että moffa pääsi Iinaa viemään luistelukouluun. Mahtavaa! Luistelun jälkeen ne oli vielä herkutellu kioskillakin :D Ylläri! Iina alkaa vinkumaan nälkää aina luistelun jälkeen siinä toivossa, että jäätäis kioskille herkuttelemaan. No, tänään hän sai tahtonsa läpi <3

Nyt Salojen talo on hiljentynyt. Se on kuulkaas vain minä, lasi punkkua ja kokkiohjelmat...Jos huomenna leivottais Runebergin torttuja. Toivottavasti kaapista löytyy värkit.

Ps. lastenhoitajahakemuksia on tiputellut tänäänkin ja perjantaina tulee eka kandidaatti käymään :)

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3