tiistai 26. helmikuuta 2013

Hieronta sattuu

Mulla oli tänään koko päivä täynnä hieronta-asiakkaita. Ei ainuttakaan manikyyriä tai kynsihommaa!

Mä oon ihan hakattu. Käsien joka lihasta särkee ja olo on melkolailla kaikkensa antanut (parastani mä kyllä pistinkin :D)...
Asiakkaita ei ilmeisesti sattunut - ainakaan kovin pahasti, kun kaikki olivat sen verran tyytyväisiä, että varasivat uuden ajan mulle yhtä poikkeusta lukuun ottamatta (hän ei siis varannut lainkaan uutta aikaa). What?!?

Pian saa alkaa murehtimaan, jääkö kalenteriin lainkaan tilaa manikyyreille :D Sekin vaan on sen verran kivaa hommaa, etten aivan kokonaan niistä tahtois luopua :) Etenkin hemmottelevaa Spa manikyyriä on tosi ihana tehdä ja geelilakkauskin on ihan mun juttu. Nyt kun ite houtuu pitämään kynnet lyhyinä, on kivaa tehdä toisille kauniita kynsiä.

Meille tuli muuten nämä ihanat kynsilakat eilen!
Pohja on ihan kirkas ja seassa on värillistä glitteriä <3
On tosi magee, en malta odottaa, että pääsen tätä asiakkaille laittamaan :)


No, joka tapauksessa kiva kun asiakkaita riittää!

Ja kyllä nämä mun lihakset kokonaisiin hierontapäiviinkin vielä tottuu ;-) Muistan vieläkin tosi hyvin, kuinka kipeenä olin alkuun kun aloin tekemään rakennekynsiä. Viilakäsi oli kovilla, mutta hassua kyllä, se käsi, joka piteli asiakkaan kättä paikallaan oli vielä kovemmalla :D

Nyt mä tarvisin hierontaa tai ainakin vapaapäivän huomiselle. No mutta toinen toivehan toteutuu ;-)

Mulla on huomenna vp!


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3