perjantai 15. helmikuuta 2013

Kahteen suuntaan

Taas on perjantaipäivään mahtunut yhtä ja toista.

Aamulla käytiin rytmiikassa ja samalla reissulla kaupassa. Napattiin postista Me&i -paketti, joka oli tullu jo tiistaina! Mikä mua vaivaa?!? Vielä puoli vuotta sitten olisin ampaissut postiin puolen tunnin sisään saapumisilmoituksesta...

Kotona vauhdilla lounasta ja Aava päikkäreille, että saatiin Iinan kanssa hinnoitella ja laittaa kirpparitavaroita kasseihin.

Aavan unien jälkeen tytöille mämmiä kermalla ja menoksi!

Mä sain "vanhan" paikkani uudestaan :)
Tämä paikka mulla oli syksystä -11 syksyyn -12, vähän yli vuoden!


Kirpparille laittamaan tavaraa pöytään. Hullu mä oon kun kerta toisensa jälkeen tähän ryhdyn, vaan eipä paljon ole vaihtoehtoja. Pientä vaatetta tulee koko ajan tytöiltä. Ja näillä tämänkertaisilla myyntituloilla meinaan ostaa ainakin Aavalle ne ihanat Kavat:in kukalliset kävelykengät. Jos saan rahaa enemmän, ostan Iinallekin jotkut nätit kävelykengät :)

Mä oon muuten tosi usein ostanu kirpparirahoilla tytöille kenkiä. Raha vaan siirtyy samassa rakennuksessa liikehuoneistosta toiseen! Fyndis on ihan Kenkä Extran vieressä :D

Iltapäivällä Tero kävi kotona syömässä ja jatkoi illaksi toiselle työmaalle.

Me tyttöjen kanssa pelattiin uutta kivaa kanipeliä, joka tarttui muutamalla eurolla mukaan kirpparilta.

Ja yllärinä Katja soitti ja kysyi haluaisiko Iina lähteä heidän mukaansa leffaan katsomaan Rölliä. Ja toki Iina halus! Kivaa oli kuulemma ollu vaikka alkuun oli Iinaa pelottanu kovasti. Oli raukka luullu, että se Rölli tulee sinne katsomoon. Me kun ollaan käyty vaan teatterissa, niin oli vähän uus juttu tämä elokuvissa käynti :)

Minä ja Aava köllöteltiin kylki kyljessä hetken verran (kun kerrankin saatiin olla kahden) ja sitten tehtiin lumitöitä. Ihanaa, kun sai senkin homman alta pois - lumityöt siis :D Tässä taloudessa ei oikeen kukaan tunnu ehtivän noihin hommiin ja portaat on alkanu olemaan jo vaarallisen lumiset.

Leffasta oli jääny vähän poppareita ja karkkia.
Ja huikea kokemus :)

Kiitos Katja vielä kun annoit Iinalle kivan leffakokemuksen! Kyllä siitä riitti juttua ;)

Meille on tänään siis tullut kasa uutta ihanaa vaatetta (Miikkareista teen ihan oman postauksen) ja pari kasaa on siirtynyt kirpparille...

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3