sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Laihialla

Tänään oltiin koko perheen voimin Laihialla. Tero oli sielä suunnalla töissä ja minä & tytöt puolestaan kyläiltiin Annukan ja Aapon luona <3 Lapsosista vaan Mici oli kotona, eli ens kerralla pitää ajoittaa kyläilyt niin, että saadaan nähdä kolmea muutakin tenavaa :) Mua aivan huolestuttaa, että mahtaakohan kummityttö enää edes muistaa mua :D No toivottavasti sentään!

Muuten sunnuntai sujuikin melko tavanomaisesti. Iltapäivällä syötiin ja hengailtiin Karppiksessa (paitsi Tero). Ja illalla valmisteltiin tulevaa viikkoa. Pyykin pesemistä ja lasten suihkuttelua.
Niin ja valittiin lelu tiistaita varten, kun Gulsippaneissa on lelupäivä. Ja mietittiin Iinalle naamiasvaatteet luisteluun. Iina haluaa olla prinsessa, joten hän saa päällensä vaaleanpunaisen sifonkihamosen, vaaleanpunaisen fleecetakin ja pipon päälle hopeisen kruunun...Olin ihan varma, että Iina haluais olla peikko tai merirosvo, mutta nyt puhaltelee tyttömäisemmät tuulet ;-)

Iina kylpytakissaan...
...ja Aava harjailee hiuksiaan.
Ylläolevat kuvat on Teron käsialaa.
Kun mä kärsin muutenkin surkeista valokuvaustaidoistani,
lisäs Tero vaikeusastetta vielä ostamalla meille uuden kameran.
Äh! ...just kun mä ystävystyin sen vanhan kameran kanssa ;(
Näin se taas yks viikko vierähti! 
Mä toivon, että meidän elämä rauhottuisi pian Teron töiden osalta. Jep jep, "Toivossa on hyvä elää", sanoi lapamato :D Mä meen vielä vähän viikkailemaan pyykkejä ja sitten sohvan nurkkaan katsomaan Hiljainen todistaja <3


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3