lauantai 16. maaliskuuta 2013

Kotia kohti

Me ollaan matkalla kohti kotia.

Aamu meni ihan kivasti. Mä kävin tyttöjen kanssa leikkipuistossa sillä välin kun Tero pakkas tavaroita autoon.

Vähän haikealta tuntui jättää hyvästit Vuokatille, mutta se lohduttaa, että tiedetään palaavamme taas vuoden kuluttua :)

Meillä oli kyllä aivan ihana loma!
Tytöt sai niin paljon rakkautta ja huolenpitoa, että olivat tosi tyytyväisiä. Koko ajan oli joku viihdyttämässä tai syöttämässä tai pesemässä tai rasvaamassa :) Ja mä sain olla kun prinsessa: mun isä ja Tero nousi aamuisin tyttöjen kanssa ja meitä naisia heräteltiin vasta aamiaispöytään. Mun isä on muutenkin sellanen siivousneurootikko, että tiskikoneeseenkaan ei paljon muut ehtineet koskemaan :D

Mun ja äitin harteille jäi lähinnä ruokien päytään laittaminen. Mutta tuo nyt ei ollu homma eikä mikään kun suurin osa ruuista oli jo kotona laitettuja ;-)

Ja lähdön hetkelläkin riitti, että saatiin ittemme ja tavaramme pois mökistä. Huoltoyhtiö hoitaa siivouksen, uudet lakanat, pyyhkeet ja takkapuut seuraaville.
Luxusta!!!

Meidän kotimatka on sujunut leppoisasti. Tiet on kuivat, auriko paistaa, lounas on syöty ja tytöt sai leikkiä Kärsämäellä. Takapenkki on ollu tyytyväisenä. Tytöt nukkuvat ja kattelevat maisemia <3

Loma oli ihana, mutta kotiinkin on kiva päästä. Meillä kaikilla on jo ikävä Elleä!



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3