maanantai 4. maaliskuuta 2013

Lotion Yon-Ka -hoitosuihke

Minä olen löytänyt itsestäni ihonhoitajan!

No joo, oli ehkä vähän liioittelua ;-) mutta kyllä mä nyt hoidan ainakin vähän paremmin ihoani.
Ja siis nyt puhutaan kasvojen alueen ihonhoidosta, muu kroppa saa vielä odotella mun havahtumista asian suhteen...

Mä olen ollut tosi laiska hoitamaan ihoani, kun ei siinä mitään niin suurempia ongelmia ole vuosiin ollut. Paitsi Aavan odotusaikana ihosta tuli hetkeksi tosi tosi herkkä.

Nyt on kuitenkin löytynyt sellanen tuote, joka saa mut ihan hurmokseen. Ja hoitamaan itseäni.

Lotion Yon-Ka on elvyttävä ja virkistävä kasvovesi kuivalle iholle.

Parasta on
  • annostelu suihkeena
    • kuinka näppärää kun ei tarvi vanulappujen kanssa leikkiä, kaikki kasvovesi sitä paitsi menee juuri sinne minne pitääkin, eikä osa imeydy vanuun
    • olo on kun prinsessalla kun saa suihkutella
  • tuoksu
    • laventeli, kurjenpolvi, rosmariini, sypressi ja timjami
    • toimii aamuin illoin
  • tunne!
    • suihkeena annosteltava kasvovesi tuntuu iholla ensin virkistävän viileältä, muuttuen miellyttävän lämpimäksi
  • lasinen pullo ja tuotteen väri
    • kun pullon ottaa käteen, se painaa...melkein kun kädessä olisi kultaharkko. Laadukas, jopa ylellinen pakkaus kuvastaa hienosti sisältöä.
    • väri on kaunis vaaleanpunainen, joka miellyttää kovasti mun silmää
  • 99% luonnonmukaiset ainesosat 
Yon-Ka lotion on ehdottomasti enemmän kun kasvovesi. Se on hoitosuihke!
Tuote ei lupaa yhtään liikoja ollessaan virkistävä, napakoittava, ihoa puhdistava ja energiaa antava.

Mä ihan oikeesti suihkuttelen tätä herkkuvettä kasvoille ja dekolteelle aamuin illoin (ja joskus keskellä päivääkin jos se eteen sattuu)!

Ja tiedättekö mitä - se maistuukin hyvälle! :P Kun se suihkeena levitetään, niin toki sitä huulillekin tulee, ja pakkohan mun oli kerran vähän lipaista :D Ja oon mä sen kerran jälkeenkin vähän maistellu...Mutta tätä en myönnä, jos joku aiheeseen joskus palaa! Olkoon se salaisuus.

Yon-Ka Lotion on saanu mut innostumaan ihonhoidosta <3 Loistava tuote!

Hinta purkille on 34€ (ainakin meillä Vaasa Day Spa:ssa) ja kokoa on 200 ml. 
Käykäähän ihmeessä suihkuttelemassa testeriä, jos suinkin kiinnostutitte :)



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3