keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Mä olen niin Po.P

Mitä välikausivaatteisiin tulee, meidän tytöillä ne on aina ollu Polarn o. Pyret:istä. Muuta en osaa ostaa, koska ne on vaan ihan parhaiksi todettu. Käytännöllisiä ja kauniita. Muuta ei lastenvaatteilta voi toivoa :)

Mä kävin viime viikon perjantaina Vaasan Po.p:issa hakemassa Aavalle ulkovaatteet kevääksi. Sovitushetkellä kuvat napattiin, mutta siinä lomallelähtöhässäkässä en ehtinyt tänne blogiin asti niitä tuoda...

Iinahan kävi jo kuukausi sitten ostamassa kevätasun itselleen mumun kanssa.
Hänellä on farkunväriset housut, liila takki vaaleanpunaisin vetskarein ja vaaleanpunainen windfleece-takki.

Aavan kokoisena ei noita farkunvärisiä housuja ole tarjolla joten ihan samista settiä ei hänelle voitu ostaa. Ja ehkä hyvä niin!

Mä oon jo aiemmin ostanut Aavalle ihanan raidallisen pipon, johon halusin setin mätsäävän.


Ajatuksissa oli kokonaan punaista tai punaiset housut, turkoosi tai liila takki ja vaaleenpunainen fleece. Tai jotai siihen suuntaan...Vaikka kuinka oon netissä eri vaihtoehtoja käyny läpi, mitään ehdotonta suosikkia en ole saanut päähäni.

Onneksi myymälässä oli taas kerran tarjolla loistavaa palvelua ja sain valittua Aavalle aivan ihanan setin. Vaikkakin oli kyllä ihan jotain muuta, mitä ennalta olin ajatellut :D

Aavalle valikoitui siis farkun värinen takki värikkäin vetskarein (koko 80), punaiset housut (koko 86) ja haamu-fleece (koko 86). Takki tuli vahingossa kokoa pienempänä kun muut, mutta sovittaessa totesin, että housuistakin riittäis varmaan koko 80. Aava tais kyllä ehtiä nyppäämään laput irti :/ Täytyy kysyä, onnistuuko vaihto siitä huolimatta...
Melko reilua kokoa tuntuu kuorivaatteet olevan, koska pituutta Aavalla taitaa nyt olla tuon 86 senttiä ja painoa 9,5 kiloa.

Mutta eikö olekin hurmaava setti!?! <3 

Tuo pipo vaan ei ole paras mahdollinen tohon yhdistelmään (ei kyllä ihan mahdotonkaan), mutta ei hätää! Syksyksi on sitten 92-senttinen kokopunainen haalari, johon saadaan pipo sopimaan :) Tohon kevään settiin mun täytyy kattella joku toinen pipo.

Tässä vähän vanhempaa Po.pia.
Aava herkuttelee jugurtilla Iinan vanhassa sydäntunikassa <3
Vähän on samat värit kun tossa tämän kevään pipossa, eikö? :)


Ja kun nyt Po.pista puhutaan, niin täytyy tästäkin kuva laittaa...
Kevään uutta on siis tämä ihana raitahuivi!
Mihinkäköhän tän yhdistäis?
Tämä on kyllä ihan pakko käydä kans hakemassa, niin on ihanat värit :)

Mun tytöt on tänä keväänä ihan Po.p! <3


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3