lauantai 2. maaliskuuta 2013

Neljän? seinän sisällä

Mä oon ollu Aavan kanssa kotona koko päivän.

Aava tuli kipeeksi viime yönä ja häiritsi meidän yöunia melko tehokkaasti.

Aamupäivä menikin melko tylsissä merkeissä. Aavan kuume nousi ja laski. Lukemista mä en tiedä, kun mä en käytä kuumemittareita. Kädellä mittaan asteikolla: lämmin, aika kuuma, kuuma. Ja tietysti Aavan hengitys meni taas kerran ahtaalle ja Ventolinet oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Tosi pelottavaa ja kamalaa seurata kun toinen hengittää melkein kerran sekunnissa ja tekee töitä suunnilleen kehon jokaisella pienellä lihaksella.

Aava oli ihan reppana :(

Aava pysyi onneksi tolpillaan, eikä meidän tarvinnu lähteä hakemaan apuja. Onneksi. Tero kun oli tietty töissä jossain kaukana maakunnassa ja meidän auto on huollossa. Joka muuten tulikin yllättävän törkeän hävyttömän kalliiksi. Jos auton huoltoon menee liki mun yhden kuukauden nettopalkka, on se liikaa. Ja talviloman kynnyksellä tämmönen ylimääräinen kuluerä ei naurata yhtää. Pöh!

Iltapäivällä Aava piristyi huomattavasti ja ilta menikin kivasti leikkien parissa. Ruokakin maistui loistavasti  - Aavalle siis, mullehan maistuu aina :D

Iina on taas ollu vähän sijaiskärsijänä ja tylsistynyt meidän kanssa. Aamupäivällä hän kävi hakemassa Wilmaa pulkkamäkeen, mutta ystävä ei tietenkään ollu kotosalla.
Onneksi postilaatikkoon oli kolahtanut perjantaina uusi Leppis. Siitä oli sopivasti iloa Iinan lauantaipäivään. On muuten ihan loistava lehti, suosittelen! Mä en meille mitään barbi-hömppä-pömppä-lehtiä halua, mutta Leppiksessä on paljon kivaa ja hyödyllistä hauskasti kerrottuna.
Leppikseen jaksaa jopa Iina keskittyä :)

Leppiksessä oli sopivasti lapsen kielellä selitetty kuumeen tarkoitus :)

Toivottavasti Aava on huomenna paremmassa kunnossa!





[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Voi pikkuista AavaVaavaa :( toivottavasti yö menee hyvin ja huomenna on parempi päivä. Haleja ja suukkoja <3
    Samultakin Iinalle terkkuja, on joka päivä lähdössä "Autolla Iinalle" (välillä myös Niinalle :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä voisin olla jo kovasti nukkumassa univelkoja pois, mutta jumitin kattomaan toisella silmällä Komisaario Frostia. Voiko enään hidastemposempaa ja ennalta-arvattavampaa dekkaria olla? Ja mä teen tän saman virheen lauantai toisensa jälkeen :D

      Iinakin niin tykkäs kun sai Samun kanssa leikkiä, toivottavasti tuutte pian uudestaan :) <3

      Poista
  2. Miksiköhän tuo nimi tuli noin hassusti :O

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3