keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

No huh huh

Mä oon tämän viikon menny tukka putkella. Tai ei tätä tukkaa kyllä putkelle saa, mutta sanotaan nyt vaikka päänahka märkänä. Mun tukka kaipais taas uutta väriä ja OHENNUSTA. Jessus! Kun karvalakki päässä kulkis...

Tänään oli erityisen rankka päivä. Aava on kettuillu mulle koko päivän (paitsi illalla jolloin hän käpertyi mun syliin suihkun puhtaana kokoa liian pienessä yökkärissään).

Iina on toiminu sovittelijana, paitsi silloin kun on rääkyny olemattomista asioista.

Koko hurja päivä huipentui illan Prisma-keikkaan.

Hyvä luoja, miten tyhmä ihminen voi olla valitessaan menopeliksi yhden lapsen istuttavan autokärryn! Yritin saada Aavaa istumaan kyytiin ja Iinaa kävelemään vieressä. Vaan Iina ei halunnut kävellä vieressä. Hän halusi istua kärryssä. Ja Aava puolestaan ei halunnut istua kärryssä vaan halusi kävellä - todennäköisesti jossain muualla kun kärryn vieressä.

Mä siis välillä istuin Prisman lattialla ja yritin köyttää Aavaa kiinni siihen hiton kärryyn. Välillä kannoin Aavaa samalla kun keräilin ostoksia kärryyn ja yritin työntää kärryjä niin lujaa eteenpäin, ettei Iina pääse hyppäämään kyytiin.

Ja toki kaupassa oli meidän kanssa samaan aikaan miljoona muuta ihmistä.

Mun olis tehny mieli heittäytyä lattialle ja itkeä vähäsen. Mä kuitenkin tsemppasin kuin äiti-ihminen konsanaan.

No. On tänään ollu kivaakin :) Treffit Nooran kanssa ja käynti Marimekossa.

Ja jotain näkyvääkin oon saanu aikaan. Tyttöjen nukkumaanmenon jälkeen väänsin lasagnen, pinjapiiraan ja appelsiini-aprikoosi raakasuklaata :P

Ihanaa, huomenna tahti hidastuu ja saadaan meille kylään Liinu ja Alecia <3

Nyt mä nukahdan...yritän ehtiä sänkyyn asti.


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3