perjantai 22. maaliskuuta 2013

Nyt kyllä haiskahtaa...


Muistattekos, kun kertoilin käyttäväni kristallidödöä?
No en käytä enään. Kun pari kuukautta sitten sain toisenkin deodoranttikiven rikki tiputtaessani sen vahingossa lavuaarin reunaan, siirryin tavisdödöön. Sitä paitsi siinä vaiheessa tykkäsin, ettei kristallidödö suojaa tarpeeksi hyvin hienhajua vastaan. Tiedä sitten...Mutta tippuminen oli vahinko. Oikeesti! :D
Nyt on pelissä taas Biothermin Pure, joka on ollu mun luottodeodorantti vuosia vuosia vuosia.
Vähän kyllä homma jäi kaivelemaan hampaankoloon, ja luulen, että sopivan hetken tullen annan vielä mahdollisuuden kristallideodollekin.

Sitten vähän hajuvesistä :)

Nyt mulla on loppumassa Kenzon Eau de Fleur Silk -tuoksu, jonka ostin, kun viimeisen kerran käytiin Jönköpingissä kyläilemässä Sausoilla. Mä odotin silloin Aavaa ja Teron olkapää oli just leikattu. Muistan kun eilisen sen reissun! Esittelin Kaisalle mun uutta hajuvettä ja olin siihen vähän pettynyt kun tuoksu oli yllättävän mieto. Vaan siitäpä tuli kuitenkin mulle tosi rakas ja tykätty tuoksu - alun epäilyistä huolimatta.

Yleensä mä ostan tuoksut tax free -myymälöistä laivalta tai lentokentältä, mutta nyt on vissiin reissattu hintsusti kun hajuvesivarastot kaipaa täydennystä ihan normaalihintaan.

Nyt tuo Kenzon Eau de Fleur Silk on jo poistunut valikoimista ja tilalle piti etsiä jotain uutta.
Ja kiitos Emotion ihanan Tiinan, löytyi mulle täydellinen uus tuoksu :) Kenzon L'eau 2 hurmasi heti!


"Tänä kesänä Kenzo herättää veden henkiin! L'eau 2 Kenzo Pour Femme naisten tuoksu on pirskahteleva yhdistelmä mehukkaita hedelmiä ja raikkaita kukkasia. Päärynän pehmeys ja sitruunan kirpeys yhdessä lootuksen kukan ja valkoisen myskin kanssa luovat viettelevän ja herkullisen kokonaisuuden, jota ei voi vastustaa."
Heh heh, ja nyt kun uusi ihana tuoksu oli löytynyt, bongasin Kicksin ale-hyllystä vielä pullon Kenzon Silkiä. Vieläpä reilun 50 ml putelin!

Nyt mulla on kaksi ihanaa Kenzon tuoksua, uusi ja vanha <3


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3