sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Rakkaus päin persettä

Lambilta on tullu vessapapereita, joissa on rakkausrunoja. Ihanaa!

Toiset tykkää, että on kurjaa pyyhkiä takapuolta kauniilla sanoilla.
Mutta mä pidän kuvioitua veskipaperia elämyksenä silmille, en niinkään pyllylle. Onhan se hauskaa lukea rakkautta istuskellessaan pöntöllä.

Ja vaikka mä vannon melko tiukasti valkoisen vessa(ja talous)paperin nimeen, olin oitis valmis tekemään poikkeuksen nähdessäni nämä rullat. Kovin on vähäeleisiä, siitäkin huolimatta, että niissä on painatusta. Tykkään! Tykkäätkö sä?


Rakkausjutut oli meillä eilen Iinankin kanssa agendalla. Puhuttiin siitä, miten rakkaus näkyy ja kuuluu. Ja mitä se rakkaus niinku on <3

Joka kerta kun mä sanon Iinalle rakastavani sitä, hän varmistaa, että "rakastathan sä myös Aavaa ja pappaa ja Elleäkin?"
Ja vastaavasti kun hän tunnustaa rakkauttaan minulle (mitä on alkanut tapahtumaan vasta viimeaikoina), kuulen rimpsun: "äiti, mä rakastan sua...ja pappaa, ja Aavaa ja Elleä ja mua itteä". Kuinka suloista! Iina niin haluaa kaikille aina tasapuolisesti hyvää. Ja mun mielestä on ihan tervettä tunnustaa myös itselle rakkautta. Kunpa tuo taito pysyis Iinalla!

Rakkaudentäyteistä sunnuntaipäivää :)




[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3