torstai 7. maaliskuuta 2013

Tissilappuja...

Mulla on edelleen menossa kirppariprojekti ja eilen tuli siivottua kylppärin kaappeja.

Ja mitä sieltä löytyikään. Puoli paketillista kertakäyttöisiä liivinsuojia.
Yäk!

Mieleen pulpahtaa pari ajanjaksoa (Iinan ja Aavan vauva-ajat), kun nuo oli ihan välttämättömiä. Jos ne meinas loppua, täytyi lähteä kauppaan. Imettäjän riippuvuus liivinsuojiin on samaan luokkaa kun tupakoitsijalla tupakkaan.

Nyt sanon ihan käsi sydämellä, ettei liivinsuojia ole yhtään ikävä. Se tunne, kun tissit on jalkapallon kokoiset ja maidot suihkuaa hallitsemattomasti saa olla niin historiaa.


Liivinsuojat on imettäjän pelastus (ilman niitä sais uida maidossaan) - ja piina. Nuo maitoiset läpyskät jäi imetyksien jäljiltä milloin mihinkin. Märän liivinsuojan päälle on pirullista istua. Toisaalta se lentää nätisti. Ihan kun minifrisbee :D Pääasiassa niitä oli kuitenkin ärsyttävä keräillä sieltä täältä roskiin.

Kyllä mä silti heivaan ilolla tuon paketin menemään. Meikäläinen ei enään moisia kaipaa. Yhteensä 10+12 kuukautta imetystä on riittävästi mulle.

Tosi helpottavaa siivota vauvakamat nurkista!





[Share to Pinterest]

4 kommenttia:

  1. Voi mä en kestä sun juttujas... Nyt mä kikatan täällä kun sieluni silmin nään sut heittämässä Terppaa maitosella frisbeetissirätillä silmien väliin :D :D Kokeiltu joskus tisKirätillä ja epätavallisen osuvalla heitolla - jälki ei ollut kaunista. Luulen että se on mulle vieläkin katkera siitä, mua ainakin nolottaa edelleen. Anteeksi T.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Sania, mäkään en kestä juttujani! ...ja mä joudun sentään elää itteni kanssa :D

      Poista
  2. Eiköhän niille löydy korvaavaa käyttöä niksi pirkan tapaan, ehdotan niitä pöydälle olut-tuopin alle laitettavaksi... ;) Terv. Naapurin Kim

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3