sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Valmistautumista


Vajaan viikon kuluttua meillä alkaa loma!
Autoon on laitettu jo tänään suksiboksi. Sukset, lumilaudat, monot, pulkat ja sensemmoiset on katottu valmiiksi. Ja äitin kanssa suunniteltiin, kuka tekee ja mitä ruokia valmiiksi lomalle.

Mä oon ollu eilen ja tänään tosi väsynyt ja kurkku on ollu kipee. Tänään oon valmistautunut alkavaan työviikkoon pesemällä pyykkiä ja hoitamalla itseäni. Huomenna on päivä täynnä asiakkaita, joten iskussa on oltava. Mä oon yrittäny juoda paljon vettä, napannu luontaisraohtoja kaksin käsin ja ottanu päiväunet. Niin ja nyt illalla laitoin itselleni höyrysaunan. 70 asteinen sauna ja kiukaalle litratolkulla eukalyptuksella höystettyä vettä. Ai että teki hyvää!

Nyt lääkkeistä parasta - pitkät ja hoitavat yöunet. Hyvää yötä!

Hiljainen todistaja tallentukoon digiboxille ;-)

Tämmöinen pikainen postaus tällä kertaa, jotta pääsen toteuttamaan jaloa suunnitelmaani kunnon unista. Kuvat jääköön tänään laittamatta. Ja huippuhyvästä mutakakusta jääköön kertomatta.

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3