sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Värikäs viikonloppu





Eero-paappa laittaa Karppiksessa linnuille ruokaa <3
Tässä muutama Teron ottama kuva viikonlopulta. Meillä on melkolailla kameraan kaikenmoisia varusteita ja härpäkkeitä, jotka ärsyttää mua ihan hirveesti. Harmituksissa olen miettinytkin, että Terolla on enemmän laitteita kun taitoa kuvaamiseen...Mutta kyllä mä perun kaikki pahat aatteeni.
Loistavia kuvia hän ottaa! Voi kun mulla olis rohkeutta tarttua tohon meidän uuteen kameraan ja opiskella sen käyttöä.

Mä oon ollu koko viikonlopun koulussa, mutta Tero on sentään tehny kaikkea kivaa tyttöjen ja isänsä kanssa. Kelitkin on näyttäneet suosineen :)

Toivottavasti sullakin on ollut hieno viikonloppu!


[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Kivan näköistä laatuaikaa isän, paapan ja tyttöjen kesken. Linnuista tuli mieleen, että srk järjestää huhtikuussa joku lauantai isien ja lasten päivän, jossa rakennetaan yhdessä linnunpönttöjä. Oon ajatellut organisoida meidän porukan sinne ja mulle tietenkin laatuaikaa itseni kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa muuten loistavalta!
      Meidän miehet ja lapsethan vois mennä sinne porukalla. Tero ei kyllä varmaan lähde sinne ilman vertaistukea ;)

      Poista

Kiitos kommentista! <3