maanantai 15. huhtikuuta 2013

Finaali


Hoh hoijaa! Mulla on nyt toi finaali. Ei kertakaikkiaan pysty ymmärtää, mikä tökkii. Ei tahdo jaksaa vaikka kuinka puristaa.

Joko mussa pyörii joku ihme flunssapöpö joka laskee vireystilaa. Tai sitten elämä ilman Seprameita on tämänmoista. Tai sitten mä olen liian lihava ja liikun liian vähän. Tai sitten kevät imee musta mehut.

Vitamiinit ja hivenaineet pitäis olla kondiksessa. Vai onkohan sittenkään...Olispa mielenkiintoista mittauttaa d-vitamiinitasot.

Ei kai tämä voi olla mitään siitepölyjuttua?!? Joko sitä on? Ei mulla kyllä ole ollu tapana olla allerginen.

Tuon yllä olevan stripin on tehnyt Nen. Osuu mun huumorintajuun :D
Jos puhuttelee suakin, lisää hassuttelua löytyy NEN sarjakuvat -sivulta.



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3