torstai 16. toukokuuta 2013

Aava - Suomi

Mä aloin muutama päivä sitten keräämään tätä listaa Aavan puhumisista <3 Sanotaanko nyt näin, että ei tuo meidän kirppu ihan vielä puhu, mutta kovasti yrittää :D Ja sanoja tulee päivittäin lisää. Tänään Leijonien pelin aikana Aava sanoi "heijaheihaheija" - aika söpö! Mä oon nyt ihan kuolemanväsyny, joten nyt ei tämän kummempia kuulumisia irtoo.


tissa = Elle, kissa, joskus myös koira, pissa
buuh = (bok) kirja
kakka  = kakka tai kukka
pappa = isä, kaikki Teron tavarat, pakettiauto, miehet yleensä, vaippa
ahahahaa = hevonen
titta = katso
pää = kypärä, pyörä, pyöräily
nenää = nenä
pupu = pupu
auva = vauva
mamma = äiti, joskus tarkoittaa myös mumua
uffa = moffa
tää = (där), tuolla
tettä = vettä, meri, järvi, lätäkkö
krrr = korva
klaa = suklaa


video
Videokin on eiliseltä...

Huomenna on kesä ja mulla vapaapäivä! Jes jes jes! 
[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Hyvähän tuo on, eiks siinä ollut ne tärkeimmät :) Varsinkin klaa (=meillä pusslaa). Koska leikitään taas, Samulla on ikävä ja mulla myös <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3