perjantai 31. toukokuuta 2013

Hylätty

Kolme päivää näyttökoetta Kauhajoella takana. Takki on aika tyhjä.

Mun osalta näyttö on hylätty. Anatomian osuuden tähden. Muut osuudet meni läpi kirkkaasti. Hieronnasta sain jopa kehuja.

Harmittaa niin perkeleesti. Mä olin aika varma onnistuvani tänään anatomiassakin...

Vaatimustaso oli aika kova. Meitä oli 15 hengen porukka, josta ilmeisesti vain 4 läpäisi näytön kaikki osuudet. Suurimmalla osalla taisi jäädä anatomia syksylle uusittavaksi ja muutamilla jäi sekä anatomia että hieronta uudelleennäytettäväksi.

Oli miten oli, mä oon tosi pettynyt. Aivan päätä särkee kun on saanu itkeä niin kovasti. Hitto!

Nyt mä oon onneks kotona tyttöjen ja Teron luona. Kyllä tämä taas tästä.



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3