sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Toukokuun toka sunnuntai

...on tänä vuonna paitsi äitienpäivä, myös mun synttäripäivä. Oh hoh, tuplajuhla :)

Aamulla Iina herätti mut ja Aavan juhlallisesti laulamalla "paljon onneeeaaa vaaaan" ja lahjomalla mut muutamalla piirrustuksella. Piirrustusten lisäksi mä sain hurmaavan rannekorun Aavalta ja täydellisen rintaneulan Iinalta. Tytöt olivat askarrelleet ne dagiksessa ja nuo mun uudet asusteet mätsäs täydellisesti mun päivän asuun <3

Meitä odotti eilen kukat pöydällä kun tultiin kotiin <3
Oltiin ihan otettuja :)
Mun ihanat tytöt!
Itsetehtyä aamupalaa
Aamupäivä meni muuten hyvinkin arkisesti, mutta päivällä minä ja tytöt käytiin mun äitin ja isän kanssa syömässä Waskiassa (ens vuonna kyllä sitten todellakin johonkin muualle!). Sen jälkeen käväistiin vielä mummin luona toivottamassa hyvät äitienpäivät.

Iltapäivällä päästiin koko perheen voimin nauttimaan ihanasta säästä ja tehtiin pieni kävelylenkki. Ennen kun lähdettiin ulos kehuin Terolle kuinka Aava istuskeli niin tyytyväisenä rattaissa Helsingissä, vaan kuinkas meidän kävi...Aava takkus koko matkan :D Halus kävellä ja taas mennä rattaisiin ja kävellä ja olla sylissä ja heittäytyä tielle itkemään. Kunnes nukahti.

Illalla me herkuteltiin vielä pitsalla ja otettiin Teron kanssa lasit kuohuvaa :P

Mä sain Peetulta ihanan ruusun,  kiitos!
Illalla vielä kippisteltiin Teron kanssa :)
Voi pojat mulla ja tytöillä on ollu ikävä Teroa! Viikko tyttöjen kanssa kolmisin on kyllä vähän liikaa...Huomenna alkaa onneksi taas arki ja normaalit kuviot :)

Tänään oli oikein hyvä päivä :) Iso kiitos onnitteluista!

Jumala ei voi olla kaikkialla yhtä aikaa.
Siksi hän loi äidin

- Kahlil Gibran -

Onnea vielä kaikille äideille! Etenkin omalle ja teille, jotka saatte viettää ihka ensimmäistä äitienpäivää :)



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3