sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Rakkauslomalla

Minä ja Tero ollaan vietetty ihana viikonloppu Härmän Powerparkissa!

Terolla oli tiistaina synttärit ja halusin jotain kivaa keksiä juhlan kunniaksi. Me oltiin todellakin kahdenkeskeisen ajan tarpeessa ja sain kun sainkin järjestettyä meille oman pienen rakkausloman.

Teron isä tuli jo perjantaina meille "valmiina viikonlopun talonmaalaustalkoisiin" ;-) ja hän hoiti lapsia lauantaipäivän ja mun vanhemmat otti vetovastuun tästä päivästä.


Huvipuistossa

5D-leffa oli huikee! Tuoli heilui, vesi roiskui ja ilmaa puhalteli :)
Tero odottaa...

...burgeria...

...ja mulle tuli broilerisalaattia.

Huvipuiston pääportilta

Tää mamma kaataa ton tornin!

"Mylly"

Maailmanpyörä, joka meinas olla liikaa mulle :D

Lisää putoavaa vettä

Huvipuisto maailmanpyörästä katsottuna

Minä ja "mun heppa"
Lähdässä matkaan

Maastoretkellä

Meillä oli ihan täydellinen viikonloppu. Powerpark tarjoaa kyllä mielettömät puitteet huvittelulle. Kaikki on viimesen päälle tehtyä ja laitettua. Asiakkaat otettaan kyllä viimesen päälle huomioon.

Reissun aikana ehdittiin monen moista: nautittiin huvipuistosta, käytiin 5D-leffassa, ajettiin pari lähtöä kartingia, juotiin päiväkaljat (ja kahvit), otettiin PÄIVÄUNET, syötiin illallista, nukuttiin pitkään, nautittiin hotelliaamiaisesta ja tehtiin vielä tunnin ratsatusretki!

♥ Meillä oli niin hauska rakkausviikonloppu ♥

Kiitos Matti kun tulit hoitamaan tyttöjä! Kiitos äiti ja isä kun kans hoiditte tyttöjä on sponssasitte meidän retkeä! Ootte parhaita

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3