torstai 6. kesäkuuta 2013

Tyttösiä rakkahia

Ihanaa kun parin viileän päivän jälkeen on taas lämmintä! Toisaalta, nyt on taas hiekkaa tupa täynnä ja iltasella mustia pieniä varpaita. Mutta antaa olla, kyllä kesä on vaan jees :)

Mulla oli taas lyhyt ilta kun oon näin työpäivinä kotona vasta puoli seiskan aikaan, mutta ihan kivasti sitä silti ehti yhtä ja toista.

Ajatukset alkaa jo harhailemaan kuukauden kuluttua juhlittavissa Aavan synttäreissä. Pihaa katselee kauhulla. Meiltä puuttuu paitsi kesäkukkaset, myös siisteydessä on totisesti toivomisen varaa. Rikkaruohoja rehottaa sielä täälä ja viimekesänä istutetut tuijat tarvii lisää multaa. Onneks on näitä kemuja tasaisin väliajoin, niin tulee laitettua paikkoja kuntoon! Ihminen kun on semmonen vätys, että aina välillä tarvii pientä painetta ryhtyäkseen hommiin ;-)

Niin ja käytiin me pikkuruisella pyörälenkilläkin koko perhe. Riittää että on reipas naapuri joka lähtee pyöräilemään lapsensa kanssa ja naapureiden pyöräilyjä kadehtiva oma lapsi, niin pääsee itekin pyörälenkille (kiitos Virpi!) :D Näin hyvällä ilmalla pitäis kyllä käydä joka ilta pyöräilemässä tai muuten lenkillä! Nuo tuoksut ja maisemat on kyllä huumaavia.

Nyt hiukuois ihan hirveesti avata Nooran eilen tuoma skumppa :) Miettikää nyt mikä ihana ystävä mulla on. Kävi meillä eilen mua viihdyttämässä ja toi vielä lahjaksi skumppaa ja suklaakonvehteja  Ihan ilman syytä. On se ihana!

Kiitollisena tästä päivästä, ja huomista vapaata odotellen...

Tässä muutama Teron ottama kuva iltapesun ja nukkumaanmenon välistä. Mun söpöliinit




 
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3