keskiviikko 7. elokuuta 2013

Blogijuttuja


Tänään on ollu blogipäivä. Katja ja Emma oli meillä kyläilemässä  Katjan kanssa innostuttiin miettimään lasten talviulkovaatetusta. Ja tulevan talven makupaloja löytyikin jo kivasti blogeista. Valmistajien nettisivuilla puolestaan mainostettiin vielä kovasti kesämallistoa :) Blogeista siis löytyi näppärästi apua meidän tiedonnälkään.

Iltaruuaksi perhe Salo söi avokadopastaa, toiselta nimeltään leikkisästi blogipastaa. Tästä vähän joka blogissa esitellystä ruuasta minäkin olen kirjoittanut, mutta en löydä tekstiä tähän hätään... 
Koko kesä onkin mennyt ilman tuota helppoa, mutta enemmän kylmiin vuodenaikoihin sopivaa herkkua. Ja olihan se taas hyvää! Sopi mainiosti sateisen, vaikkakin lämpimän, päivän iltaan. Jälkkäriksi nautiskeltiin mansikoita ja kermavaahtoa. Kesäisesti :)

Avokadopastaa, jossa on toki muutakin kun juustolastuja :P
Mansikat ja kerma on klassikko

Mun äiti on edelleen kantanut meille säännöllisesti mansikoita ja herneitä. Nyt mansikanmyyjä oli kuulemma sanonut, että tällä viikolla loppuu kotimaiset mansikat. Sääli. Nyt ne on mun mielestä ollu parhaimpia. Kesän ekat oli monesti pehmeitä ja ison osan sai nakata mäkeen. Mutta nämä viimeaikeiset on ollu tosi kiinteitä ja ihania. Ei tosin ehkä ihan niin makeita. Ilmeisesti kaikkea ei voi saada :D

Ihania mansikoita Maalahdesta! Laatikon pohjalla ei ole ainuttakaan "märkää tahraa".
Ja valaisinhaavekin liittyy blogeihin. Nyt mun tekis niin mieli tuota Happy Lightsin valosarjaa. Sitä voi varmasti kutsua blogivalaisimeksi, niin monessa blogissa se on kuvattuna tai mainittuna. Mä sitä ihan periaatteesta vastustin kun tuntui olevan liiankin suosittu, mutta nyt se alkaa olemaan ihan polttelevan himoittava...

Happy Lights pallovalosarja valkoisena
...turkoosina...
...ja harmaana :)


Sellaisia blogijuttuja :) Mitäs tykkäät noista pallovaloista? 

Nyt mä luen mun omat lemppariblogini. Mä oon tähän blogimaailmaan ihan koukussa. Päiviä saattaa mennä katsomatta tv:tä, mutta tietyt blogit lukaisen päivittäin. Hassua!



[Share to Pinterest]

4 kommenttia:

  1. Me like :) mä jotenkin näkisin tuon valon tunnelmantuojana siinä meidän pikkujoulupöydässä ja laseissa skumppaa tai vaihtoehtoisesti glögiä ja tietenkin ympärillä ne maailman rakkaimmat ystävät <3 (valkoinen!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, pikkujoulupöytä! Se on taas ystäväiseni ihan pian taas sekin aika <3
      Mä näkisin, että nuo valot on melkein pakolliset pikkujoulupöydässä(kin)! ;-)

      Poista
  2. Mistähän nuo ihanat valot saisi tilata? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3