tiistai 20. elokuuta 2013

Pöpöjä!

Meille on rantautunut tauti. Eilen mun olo alkoi jo olemaan vähän kehno ja työpäivä meni Buranan ja vihreän teen voimin. Yöllä oli kuumetta. Aamulla en todellakaan päässy lähtemään töihin.

Kynnys töistä poisololle on kyllä kieltämättä suurempi, kun tietää sen aiheuttavan melkoisia järjestelyjä. Jonkun on tavoitettava kaikki sen päivän asiakkaat ja peruttava tai siirrettävä hoidot. Tietysti sairastaminen on myös taloudellinen menetys meidän perheyritykselle.

Iinakin moitti eilen illalla kurkkukipua ja vähän niiskutti, joten pidin myös tytöt tänään kotona. Vaikkakin kyllä ihan turhaan. Flunssa on saanu vaan mun tahdin hidastumaan. Onneksi!




Iina sai tämmösen Leiraksen tekemän pienen vihkosen neuvolasta kun oltiin 4-vuotiskäynnillä. Ihan on jääny johonkin kaapinperälle lojumaan. Iina kuitenkin muisti vihkosen olemassaolon ja kiikutti sen mulle sohvalle luettavaksi :) Nyt mä oon sitten joutunut katsomaan noita virus-pirulaisia silmästä silmään ja miettimään, että minkäköhän sortin viruksia mun kropassani jyllää. Yäk! 

Onneks postipoika toi uuden Ikea-kuvaston, niin oon saanu sieltä sitten vähän mukavampaa luettavaa ;-) Ja tietysti mä oon koittanu tehdä virusten elämän mahdollisimman kurjaksi lepäämällä ja juomalla paljon. Lisäksi oon napannu auringonhattu-uutetta ja tuoretta valkosipulia.

Voi virus!

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3