lauantai 24. elokuuta 2013

Uus tukka

Tadaa! Nyt on tukka saanut tummemman värin. 
Mun oli tosi hankala saada vaalea pysymään hyvän värisenä, vaan se tuppas aina muuttumaan keltaseksi. Nyt oli tarkoitus saada hiukset lähelle omaa väriä, jos vaikka pääsis kokonaan eroon myrkyllisestä värjäyskierteestä. Päälle vois sipasta aika-ajoin muutaman vaaleen (tai vaikka jonkun muun värisen) raidan kokonaisuutta piristämään :)

Mä tykkään tästä uudesta väristä kovasti! Ja oon ihan tyytyväinen vaikka ite jouduinkin projektin iltayöllä toteuttamaan :D



Tässä nyt hätäset terkut Kyyjärveltä :) Mä ja Iina ollaan matkalla Jyväskylään treffaamaan mun tulevaa kummipoikaa <3 Mikä onni, että ehdin värjätä tukan ennen reissua! Olis pieni ihminen saattanut huolestua kummitädin homssuisesta lookista...

Heippa hei! Matka jatkuu.
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3