tiistai 10. syyskuuta 2013

Blogi 1 vuotta!

Ihan Salosti täyttää tänään 1 vuotta, aika menee ihan hurjan nopeesti!

Viime kesänä me etsittiin kovasti mökkiä ja syyskesällä, kun oma pieni "mansikkapaikka" löytyi, ajattelin blogin olevan oiva paikka dokumentoida mökin remonttia. 10.9.2012 kirjoitin siis ensimmäisen postauksen ikinä ja otsikko oli "Mökki, mökimpi, mökein". Ihan remonttipäiväkirjaksi blogi ei kuitenkaan jäänyt vaan tekstejä on tullut aikalailla laidasta laitaan.

Blogi on oiva paikka tallentaa kuvia asioista, jotka haluaa pysyvän muistissa. Enimmäkseen mä olen kuitenkin kirjoitellut meidän melkein tavallisesta arjesta - lapsiperheen onnesta ja haasteista. Ja välillä blogi on toiminut terapiakeskuksena. Tänne on hyvä välillä "oksentaa" omia pieniä mietteitä ja hassuja ajatuksia.

Tähän mennessä blogia on käyty lukemassa 52.051 kertaa. Ihan huikea määrä! En olis villeimmissä kuvitelmissakaan uskonut silloin vuosi sitten, että mun blogia käy lukemassa mummin ja kymmenen parhaimman frendin lisäksi joku muukin :D

Nyt lukijoita on noin 150 per päivä. Tekstejä on tullut tähän mennessä 279. Kaikista hurjimmat lukemat, 5386 katselua, on saanut "Sneak peek, Me&i Syksy 2013". Hullut Me&i-mammat sitä on rynnistäneet sankoin joukoin lukemaan :D Paljastukset on aina jänniä ;-) 

Myös "Lava vai Vågö" -postaus on kerännyt normaalia enemmän katseluita, 1083. Selkeästi joku muukin on pohtinut, voisiko trukkilavoista rakennella ulkokalusteita :) Meillehän muuten sitten päätyi terassille kaksi mustaa ja kaksi valkoista Vågö-tuolia.

Paljon huomiota on saanut myös tuore "Talo myynnissä!" Iso kiitos teille kaikille meidän myynti-ilmoituksen tai tuon postauksen jakaneille! Meidän myynti-ilmoitus on saanu huikean kävijämäärän myös Etuovessa - ja huomenna tulee jo pariskunta taloa katsomaan :)

Välillä on itkettänyt: "5 oikein ja lisä", "Hylätty" ja "Kireetä hermoa ja vääntynyttä saranaa". Vaikka yritän kirjoittaa blogia positiivisella fiiliksellä on rennolla otteella, pyrin kuitenkin aitouteen. Aina ei mene kun Strömsössä. Lapsiperheessä vielä harvemmin :D

Joskus tulee tartuttua myös ajankohtaisiin asioihin tai otettua kantaa, kuten tekstissä "Maahanmuuttajien huipputulot". Nämä tällaiset tekstit syntyvät usein ahdistuksesta tai suuresta harmituksesta, joka helpottaa kun saan fiilikset ja ajatukset tekstiksi.





Siitä mä olen kuitenkin erityisen onnellinen, että juuri Sinä jaat tämän jutun mun kanssa! Eniten iloa bloggaamiseen tuo vuorovaikutus ja tosi kivasti mun henkilökohtaisessa facessa asioista jutellaankin. Tietysti mä toivoisin kommentteja myös tänne bloginkin puolelle kaikkien luettavaksi ja edelleen kommentoitavaksi. Kommentoinnin olen yrittänyt tehdä mahdollisimman helpoksi teille lukijoille, eikä kommentointiin pitäisi tarvita sen kummempia rekisteröitymisiä eikä omituisten numero-kirjainyhdistelmien tulkitsemisia :)

Ihan huippujuttu olis, jos liittyisit mun blogiin "Jäseneksi", tai edes kirjoittaisit tämän postauksen alle pienen tervehdyksen ja jotain itsestäsi. Kiva olis myös kuulla, minkälaisia juttuja tykkäät eniten lukea ja mistä aiheista voisin kirjoittaa enemmänkin.

Kiitos ja anteeksi! Homma jatkuu...


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3