perjantai 29. marraskuuta 2013

Itsehoitoperjantai

Hei hei hellurei!

Tässä onkin sopiva väli tulla huikkaamaan kuulumiset, kun lapset on sängyissään ja odottelen Teroa kotiin (takka)töistä.

Mä oon nyt nappaillut magnesiumia tiistaista lähtien ja täytyy todeta, että toimii! Ostin purkillisen imeskeltäviä tabletteja vahvuudeltaan 375 mg. Heti päivän käytön jälkeen loppui rytmihäiriöt. Jee! Silti ilmassa on sankkaa väsymystä, korkeaa pulssia, huimailua ja ahdistuneisuutta. Sain kuitenkin kahlattua työpäivät läpi. Keskiviikkona yritin ottaa rennosti ja samoin tänään.

Aamulla paineltiin tyttöjen kanssa testaamaan Lady Line Ritzin RPV-jumppaa, johon sai ottaa lapset mukaan. Oli aivan ihanaa! Ohjaajana oli punatukkainen supernainen, Pia Viemerö, jonka tunteihin ei ole koskaan tarvinnut pettyä. Hiki valui, vatsalihakset ja alavartalon lihakset anoivat armoa. Toiset vaan on mielettömän hyviä työssään.

Jumpasta takaisin kotiin ja lounasta pöytään. Sitten tulikin Sarah vapauttamaan mut hetkeksi lastenhoidosta. Mä olin varannut itselleni kylvyn ja tunnin hieronnan Vaasa Day Spa:han. Oli kyllä niin rentouttavaa. Mun täytyy myöntää, että tämä oli mun eka kerta meidän kylvyssä. Jotenkin oon vähän aliarvioinut sen voiman. Mä en edes laittanut poreita päälle. Pelkkä lämmin vesi, hoitava kylpyaine ja rentouttava musiikki sai sydämmen taas asettumaan normaaliin sykkeeseen. Kynttilät, mehu ja hedelmät ammeen laidalla tuntuivat luksukselta. Kylvystä jatkoin siis vielä hierontaan ja erityisesti niskan ja kallonpohjan lihakset oli totisesti hieronnan tarpeessa. Oli jotenkin tosi kevyt olo kotiin lähtiessäni. Iltapäivä oltiin vaan rennosti kotosalla, eikä hötkyilty mihinkään. Tytöt ja Sarah, tai ainakin Sarah, olivat siivonneet tyttöjen huoneet ja mun perjantaisiivous oli tiskikoneen tyhjentäminen ja uudelleen täyttäminen. Mä olen ihan oikeasti nyt levännyt ja yrittänyt olla stressaamatta.

Nyt olen napannut magnesiumia kolmeakin tablettia päivässä eikä ripulista ole tietoakaan, liika magnesium kuulemma poistuu kropasta löysänä ulosteena. Kaikki taitaa siis imeytyä ja olla tarpeeseen. Tänään ostin tuota magnesiumia vähän järkevämmässä muodossa, eli ihan veden kanssa nielaistavina pillereinä, ilman makeutusaineita. Jos nyt tällä magnesium plus lepo yhdistelmällä saatais taas nainen raiteille :)

Ihanaa, nyt tuli auto pihaan! Heippa, mä lähden kaatamaan punkkulaseihin tilkat ja nappaan pari juustoa lautaselle.

Hyvää viikonloppua sulle <3 Ja kiitos Sarah ja Pia ja Vaasa Day Spa! <3


[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3