tiistai 12. marraskuuta 2013

Kuntosalille

Nyt on jo muutaman kuukauden ajan tehny mieli päästä kuntosalille. Maanantain perhejumppa on niin kivaa ja tehokasta (varsinkin, jos lapset malttavat jumpata omia juttujaan), että tuntuu tylsältä odottaa seuraavaa kertaa viikon verran.

Mä oon tykänny aina kovasti ryhmäliikuntatunneista, mutta nyt houkuttais ihan perus lihaskuntoharjoittelu. Minä, hiljaisuus ja hiki.

Vaikka ryhmäliikunnassa on se tietty yhdessätekemisen ilo ja hauskuus, on siinä paljon sellaisiakin juttuja jotka ei nyt niin nappaa. Kuten koko seinän mittainen peili. Yäk!

Mun pitäis päästä salille jossa on:

  • ilmaiset parkkipaikat (ja niitä on riittävästi)
  • huokea hinta. Turhaa maksaa viittä kymppiä tai jopa enemmän siitä, että käy kerran tai kaksi viikossa heiluttelemassa muutamaa laitetta. 
  • lapsille leikkipaikka tai edes lupa tulla odottamaan mun kuntoilun ajaksi
  • mahdollisuus osallistua ryhmäliikuntaan, JOS se alkaa kuitenkin hiukomaan ;-)
  • lupa käyttää viime vuosikymmenen jumppavaatteita
Vaikka yhdennäköisyys on melkoinen,
tässä on en ole minä, vaan tässä on Kike :D :D

Siitä on nyt niin monta vuotta kun viimeksi oon Vaasan kuntosalitarjontaa testaillut, että nyt sais antaa suosituksia :) Mulla on päällimmäisenä ajatuksena EasyFit, mutta saako sinne ottaa hätätapauksessa lapset mukaan? Mitään lapsiparkkia ei taida muualla olla kun Sports Clubilla, joka on mulle ihan liian kallis ja väärällä puolella kaupunkia...

Vai pitäiskö kaivaa jumppapallo varastosta, ostaa lisäksi jumppapatja, kahvakuula ja kuminauha? Hmmm...Ei se kyllä ole yhtään sama jumpata kotona. Koska sitä tulis tehtyä kun mahdollisuus siihen on koska vaan.

Vinkkejä kiitos! mä tiedän, että teihin voi luottaa <3


[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. EasyFit on hyvä, edullista ja Hyviä monenlaisia tunteja + voit käynistää virituaali tunteja ite. Hyviä laitteita ja kuntoilu koneita löytyy! :) ei harmita jos ei pääse edes joka viikko käymään ( kun miettii hintaa) . Miinus on sitten että lapsia ei saa tuoda sinne. Käy tutustumassa ilmatteeks :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3