sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Lettikoulu!

Mä sain jo keväällä idean lettikoulusta.

Kahden tyttölapsen äitinä kaipasin kovasti vinkkejä lasten hiusten taltuttamiseen niin arjessa kun juhlaa varten. Mä olen ihan käsi noiden letityksien ja kampausten kanssa. Samojen ongelmien äärellä tuntui painivan muutkin tyttöjen äidit.

Nyt sain vihdoin tutun kampaajan, Ninan, suostumaan meille opeksi ja kutsuin kasan kaverita meille lettejä vääntämään. Parissa tunnissa ehdittiin treenaamaan perus ranskanlettiä, vinoa ranskanlettiä, ranskanlettiä nurinpäin, kieputuslettiä, sydänlettiä, löysytettyä paksua lettiä ja putoavaa lettiä. Ainakin! Nina oli huippuhyvä ope, ihanan selkeä ja antoi meille jokaiselle ihan henkilökohtaista opastusta. Mä ainakin nyt löysin omat virheeni lettien kanssa.

Hanna tekee Aavalle lettiä

Aloitellaan ensimmäisiä lettejä

Lapset lahjottiin tuoleihin tikkareilla ja Barbie-elokuvalla :)

Matilda kauniissa letissään

Saana keskittyy

Itse maestron punainen letti :)

Wilman toinen letti on jo valmis

Jonna ja Hanna ja pää joka pysyy kiltisti paikallaan

Nina antaa Saijalle ohjeita

Ihana ihana kieputusletti!


Välillä lapset ampaisi leikkimään :D

...ja taas letitettiin

Mä pääsin tekemään myös Matildalle sydänlettiä


Iina ja Aava leteissään.

Voi meillä oli niin kivaa ja tosi paljon tuli hyvää opastusta ja ideoita! Miten nuo meidän kauniit tytöt muuttuivat vielä astetta suloisemmiksi - melkein enkeleiksi - letit päässä <3 :D

Kiitos Nina ja osallistujat! Huomenna aamulla aion herätä ajoissa letittämään ainakin Iinan hiukset. Nyt on hirrrvee into päällä :)

Ps. tänään meillä on otettu rennosti. Ulkoiltiin, syötiin kotiruokaa ja otettiin päikkäreitä. Edes lettikoulu ei saanu mua täpisemään ja puunaamaan nurkkia. Illalla kävin vielä kävelyllä ennen kun Tero lähti pelaamaan sählyä. Nyt vähän teetä ja sympatiaa. Ja ajoissa nukkumaan.



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3