sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Pyhä viikonloppu

Meidän viikonloppu oli oikein onnistunut! Vältettiin kurpitsat, lepakot, luurangot ja muut halloween-hömpötykset. Keskityttiin olennaiseen.

Lauantaiaamupäivä otettiin rauhallisesti; syötiin aamupalaa, leikittiin ja lötköteltiin. Mentiin metsään ja kerättiin aarteita (työmailta lennelleitä styroksin ja muovinpaloja) sekä kuusenhavuja haudalle.

Ulkoilujen jälkeen tytöt oli jo niin nälkäisiä, että jäivät kotiin Teron kanssa syömään. Mä sain palasen omaa rauhaa ja kävin hautausmaalla laittamassa Ineksen haudalle havuja ja lyhtyyn kynttilän.
Nyt kun sain olla ihan rauhassa ja itsekseni ehdin tajuamaan. Ines oli mun ikäinen kuollessaan! 31-vuotias kahden lapsen äiti. Mun isä ja hänen pikkuveljensä jäivät ilman äitiä. Nuori äiti kuoli aivoverenvuotoon. Ihan käsittämätöntä. Surullista ja pysäyttävää...

Iltapäivällä juhlittiin pienen Bellan kastejuhlaa ja ilta oltiin vaan ja nautittiin kiireettömyydestä, tortilloista ja punaviinistä.

Tänään aamupäivällä Tero kävi parin tunnin verran töissä ja me tyttöjen kanssa leikittiin sillä välin sisällä kunnes Iina lähti kaverinsa kanssa ulos. Kun saatiin perhe taas kasaan, käytiin herkuttelemassa kaupungissa kebabilla. Ruuan jälkeen ulkoiltiin hautausmaalla hetkisen verran.

Mä olen nyt saanut jonkun herätyksen tuohon hautausmaan kauneuteen. Aikaisemmin hautausmaa tuntui tylsältä ja kylmältä paikalta, mutta nyt sielä on mukava käydä. Vaikka täytyy kyllä myöntää, että tänään oli taas kylmä. Eikä näkynyt sitä ihanaa kesyä oravaa. Mutta muuten oli kaunista ja mukavaa. Tytötkin tykkäävät käydä hautausmaalla.









Iltapäivällä käytiin mun vanhempien luona kaffilla ja illalla mä tein töitä reilun tunnin verran.

Ihanan rauhaisa viikonloppu <3

Nyt Iina yskii kovasti ja Aava väitti että sen kuukku on pikee... Taitaa Terolle pukata lapsisaikkua huomenna ;-(




[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3