maanantai 23. joulukuuta 2013

Varaslähtö

Mä annoin itselleni juuri joululahjan! Ostin Tampereelta pari viikkoa sitten itselleni uuden tuoksun palkinnoksi hyvin suoritetusta näyttötutkinnosta. Tarkoitus oli kääräistä se lahjapaperiin ja yllättyä siitä aattoiltana, mutta en malttanut :D ...ja olishan se ollut ihan hassuakin, eikö? sano joo! Mä haluan tämän tuoksun käyttööni nyt heti, tai ainakin aattoaamuna joulusaunan jälkeen <3

Giorgio Armani Si

Tuoksu naiselle, joka vaalii yksityisyyttään, mutta tavoittelee suuruutta. Uudelleen luotu myyttiseen Chypre perheeseen kuuluva intensiivisen ajaton tuoksu rakentuu mustaherukan ympärille. Tuoksulle pehmeyttä ja syvyyttä antaa vanilja ja aistillisuutta castoreum. Rohkeutta sanoa kyllä. Kyllä rakkaudelle, kyllä elämälle, kyllä voimalle, kyllä hulluudelle, kyllä vapaudelle!

Tämä on aivan hurmaava tuoksu! Ei ollenkaan sellainen, joita olen yleensä tavannut valita, mutta silti ihan mua. Yleensä haluan keveitä ja raikkaita tuoksuja, jollaiseksi tätä ei kyllä oikein voi kuvailla ja tässä on jopa sitä vaniljaa jota yleensä kartan ja kierrän. Mutta tämä on ihana.

Si, kyllä! Hyvää joulua mulle! Ihanaa joulua myös sulle! <3

Joko kaikki lahjat on paketeissaan? Mä oon saanu melkein kaikki valmiiksi, mutta vaikka tytöille ei ole kuin kolme pakettia kumpaisellekin, sain jo Aavalle tarkoitetut nukenvaatteet hukkaan :( Johonkin hyvään piiloon ne jemmasin ja nyt ei meinaa löytyä mistään...No, huominen on vielä aikaa kaivaa kaappeja.
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3