tiistai 14. tammikuuta 2014

Selvästi huono päivä

Aamulla jouduin jättämään auton keskustassa kadun varteen työpäivän ajaksi. Maksoin puhelimen Easy Parkilla pysäköinnin. Iltapäivällä kurkkasin työpaikan taukotilan ikkunasta kadulle ja kerpele, mun auton tuulilasissa oli sakkolappu. Puhelin oli tehny temput aamulla pakkasessa, eikä Easy Park pysäköinti ollutkaan aktivoitunu. Kallista käydä töissä.

On se hyvä, että Tero latas mulle ton Easy Parkin, jotta jatkuvilta parkkisakoilta säästytään.
Mä oon niin onneton!
Iltapäivällä soitin kaffipaussilla aikuisopistoon tiedustellakseni paikkaa Familjegymnastik-jumppaan kevääksi. Syksyllä tykättiin siitä tyttöjen kanssa ihan hulluna, mutta nyt oli paikat täynnä ennen kun ehdin meidät sinne ilmoitttaa. Jonossa on kuulemma muutama perhe meitä ennen, joten mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei mukaan mahduta.

Ajattelin paikata mokaani ilmoittamalla meidän perheen Tropiclandiassa järjestettävään perheuintiin, jossa tytöt sais melskata Hylkeet ryhmässä lauantaiaamuisin ja ehkä oppia uimaankin. Yllättävästi sieläkin oli sekä suomen- että ruotsinkielinen ryhmä täynnä ja taas se pari perhettä jonossa. Että näin.

Soitin Wasa Sports Clubille lapsiparkkiin ja kysyin, kuinka tarkkoja ovat lastenjumpan ja yleensäkin lastenhuoneen 3-vuoden ikärajasta. Juu, tarkkoja ovat. 2-vuotiaat ovat ehdoton nou nou. Kiva.

Kestoharmitusta aiheuttaa se, ettei kukaan halua ostaa meidän taloa.

Kotona onnistuin polttamaan quesadillan toisen puolen mustaksi. Nälkä oli niin kova, että söin silti.

Nyt vois ottaa lasi(pullo)n punkkua ja koittaa hukuttaa murheet. Taidan viettää kuitenkin selvästi huonon päivän ja keittää teetä.

Jotain hyvääkin tähän päivään: barnistan.se -sivustolla pyörii me&i -mainos, jossa on paljastuksia SS14 -mallistosta. Laitoin kuvat facebookiin, voit kurkata ne sieltä. Söpö sininen kissatunika ja naisille harmaa takki.

Miksi mä revin ressiä ja pahaa mieltä nyt näistä tyttöjen jumppajutuista? Justhan mä olin sitä mieltä, että yks harrastus viikossa riittää ja onhan meillä rytmiikka perjantaisin. Se maanantain Familjegymnastik vaan oli niin tehokasta jumppaa mullekin ja samalla sai annoksen sosiaalista kanssakäymistä ja hyvää seuraa...

[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3