keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Tässä se on - meandi ss14

Tyttöjen suosikit on kovin pinkit ja kissamaiset!




 Mun suosikit sitten onkin vähemmän pinkkejä ;-)




 Tässä pikkukuvina koko mallisto









Mä tykkään taas ihan älyttömästi tästä(kin) mallistosta! Ihanaa keltaista ja kivoja kuoseja. Kiva kun mallistosta löytyy hyväksi havaittuja kestosuosikkeja, kuten slim sweatpantsejä (ainakin tytöille) ja yogapantsejä.
Mikä ihastutti? Mikä vihastutti?
Ihan kaikkea tässä ei vielä ole, olemmehan jo nähneet muun muassa paisley-kuvioiset housut, joita näissä kuvissa ei ole...
[Share to Pinterest]

2 kommenttia:

  1. Hei, olipas hauska löytää blogiisi, koska samoilla seuduilla selkeästi majailemme. :) Mä en ollut mitenkään mielettömän ihastunut meandi-mallistoon, mutta enpä mä ole koskaan ennenkään ollut. Lähinnä mietin, että pojalle olisi kiva saada ne tummat slimfit-housut. Kissajutut tytölle ovat sitten sellaisia mahdollisia juttuja, en oikein tiedä vielä, että tykkäänkö vai en. Joku t-paita olisi pojalle kiva hankkia, koska ovathan ne ihan laadukkaita paitoja ja poika tuntuu tykkäävään meandi-paidoista päällä.

    Lisää ajatuksiani mallistosta on täällä:
    http://sopivasekoituskaikkea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Nikka ja kiva kun löysit blogin!
      Mä oon ihan hulluna noihin me&i:n ja Polarn o. Pyretin vaatteisiin. Silloin kun meidän Aava oli vauva, tuntui, että koko elämä pyöri aivan lastenvaatteiden, etenkin noiden kahden valmistajan, ympärillä. Tuli ostettua hurjasti paitsi uutta meandia ja Po.p:ia, mutta myös tosi paljon käytettyäkin tuli myytyä ja ostettua. Se onkin noiden merkkien yksi etu, että niissä jälleenmyytihinta on parempi kuin hyvä, jos vaatteen vaan on saanu pidettyä ehjänä :)
      Meillä lapset tykkää kans kovasti noista vaatteista päällä ja mä tykkään siitä, että vaatteet kestää meidän tyylin pestä liki kaikki 60 asteessa ja heittää ne pesun jälkeen kuivausrumpuun.
      Mä tykkäsin kovasti siitä keltapohjaisesta hippibussi t-paidasta ja siitä punaisesta merirosvo t-paidasta. Ne käy kivasti niin pojille kun tytöille :)

      Täytyypä tulla vastavierailulle sun blogiin! Oletko jo käynyt tykkäämässä Ihan Salosti -sivusta facessa?

      Poista

Kiitos kommentista! <3