keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Villaa ylle

Pakkaset paukkuu ja viluttaa.

Ihanaa kun on lunta maassa ja pääsee pulkkamäkeen. Takan lämmittäminenkin on ihan tunnelmallista puuhaa. Vielä kun vaatetus olis kohdillaan, niin hyvinhän sitä pärjäisi.

Toppavaatetta mulla kyllä on ja sellaisia ulkoiluvaatteita, mutta nyt tarvis villatakkia kotona käytettäväksi ja villahousuja työmatkoille, kauppaan ja kaupungille, siis sellaiset trikoisten leggareiden talviversiot. Ihan helppo homma ei ole löytää neulevillalegginsejä, mutta muutamat sentään sain bongattua.


Nämä ihanat suomalaiset Uhana Designin kuviolliset villahousut on mulle "tutut". Olen ihastellu niitä mami Go Go -blogin Mintulla ja livenä hypistelly Tampereella. Hinta näille hurmaaville merinovillahousuille on 149 euroa. Aika paha...


Toinen vaihtoehto olis nämä KAINOn villaleggarit. Kotimaiset ja merinovillaiset nämäkin. Saatavana on useita värejä, mutta mä valitsisin kyllä ehdottomasti mustat. Mulla on jatkuva puute mustista housuista :) Näiden hinta on 89 euroa. Vähän kohtuullisempi...


Vero Modan valikoimista löytyy tämä pitkä villatakki, joka on ihan oikeasti villatakki. Mä yritän yleensäkin valita vaatetukseen (ja kaikkialle muuallekin) luonnonmateriaaleja ja nyt vaatimus villasta oli ihan takkin lämmittävyydenkin vuoksi. Tässä neuleessa on 50% villaa ja 50% mohairia. Hinta on 79,95. Luulen, että tuon sorttista neuletakkia aitona villana ei paljon tuon alle ole edes mahdollista saada.

Pitääpä käydä kirpparilla taas täydentämässä myyntipöytää, niin päästään vanhoista eroon ja pelimerkkejä näiden uusien ihanuuksen hankintaan :)

Kummat sä valitsisit noista neuleleggareista, kuviolliset vai mustat?

Kuvat valmistajilta
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3