perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystäviä rakkaita

Ystävyys on kuin pikkuinen ukko, 
jolla on kädessä avain ja lukko.
Niillä se sitoo ystävät yhteen,
niin kuin maamies pellolla lyhteen.

Kuinka kiitollinen sitä saa olla ystävistä! Niistä ihmisistä, joiden kanssa on saanut pitää hauskaa, nauraa ja itkeä. Tehdä hiekkakakkuja, käydä luistelemassa, laulaa kuorossa, piirtää, kylpeä, leikkiä kirkkistä, keinua, tanssia, yökyläillä, olla riparilla, riidellä, rakastaa, juoda kiljua, päästä ylioppilaaksi, ostaa vaatteita, pyytää kummiksi, alkaa kummiksi, juoda kahvia, lohduttaa, juoda viiniä, ymmärtää, väittää vastaan, halata.

Mun elämässä on ollut ja on edelleen niin upeita ihmisiä. Mä en kuulkaa pärjäis ilman teitä. Turvallisin mielin saan elonteillä kompuroida - aina joku ottaa kopin jos meinaan kaatua.

Te olette niin niin rakkaita. Ja niin kovin tärkeitä.
...ja nyt mua itkettää ihan hirmusesti.

Me saatiin nauttia päivällä Janninan ja lasten seurasta. Lapset touhotti ja mä sain Janskun kanssa jutella ja purkaa pahaa oloani. Välillä syötiin lounasta, sydänmunkkeja ja jätskiä. Rakkaat <3

Illalla kyläiltiin Pöntisillä koko perheen voimin ja nautittiin elämästä. Lapset leikki, mä sain turista Nooran kanssa ja miehet katseli lätkää. Ihanaa! Alla muutama kuva illan upeista tarjoiluista, nami nami :)



Hyvää ystävänpäivää ja kaunista viikonloppua Sulle!

Ollaan onnellisia jokaisesta sydänystävästä, ystävästä ja kaverista! Yksinäisyys on kaikista kurjinta. 
[Share to Pinterest]

1 kommentti:

Kiitos kommentista! <3