maanantai 31. maaliskuuta 2014

Itsehoitoa ja arvonnan voittaja

Jos koti kaipaa keväällä perusteellista siivousta, niin tarvitsee ihminenkin. Ainakin minä. Käsittämätöntä, kuinka lisääntynyt valo paljastaa ihan kaiken. Suuria ihohuokosia, näppyjä, päänahan hilseilyä, liian paksuksi kasvaneet hiukset. Ja mistä nuo kaikki karvat tuli?!? En kai mä suinkaan ole koko talvea tältä näyttänyt.

Nyt on alkaneet toimenpiteet kohti ulkoisesti kauniimpaa minää. Hiukset on leikattu, karvoja siistitty, kasvot kuorittu ja päänahkaan levitetty kookosöljyä terästettynä tea tree -öljyllä. Kyllä mä oikeasti aion varata nyt myös ajan ihan kunnon kasvohoitoonkin. Iho on niin ihana pitkän aikaa kun se on hoidettu perusteellisesti. Ja hei, onhan se rentouttavaa ja ylellistäkin maata peittoihin käärittynä kun joku toinen hoitaa ja hellii. Kulmakarvat saa laittaa siinä samalla kuntoon.

Viimeksi mä otin syväpuhdistavan, palauttavan ja rentouttavan Yon-Kan Le grand classique -hoidon. Se oli kyllä niin täydellinen, että ehkä valitsen taas sen. Vaikka toisaalta mieli tekisi kokeilla saman sarjan uudistavaa Alpha vital -hedelmähappokasvohoitoa. Hmmm, ehkä kysäisen mielipidettä huomenna töissä.

Tuo linkki Le grand classique -kasvohoitoon paljastaa mun laiskuuden itseni hoidattamiseen. Tuostahan on yli vuosi! Kyllä kai kolmekymppisen naisen pitäis parempaan pystyä. Etenkin kun ihanat hoidot ovat ikään kuin tyrkyllä. Katsoin myös, että Sinikka oli antanut minulle kotihoito-ohjeeksi silmänympärysvoiteen käyttämisen. Hups. Myönnän, on unohtunut. Toisaalta, kovasti paremmaksi on mun ihonhoitorutiinit muuttuneet. Nyt pesen joka ilta kasvot asiaankuuluvasti, suihkin kasvovettä ja laitan vielä voiteenkin. Aamulla laitan suihkun jälkeen kasvovettä tai voidetta tai jopa kumpaakin. Riippuu aamusta.





Yksi teistä pääseen aloittamaan myös kaunistautumisen kotioloissa Yon-Ka Vitality Kit -pakkauksen kanssa. Tuotteet voitti SannaP, onnea! Laitan sinulle sähköpostia.

Ja hei, lohdutukseksi teille, joita arpaonni ei tällä kertaa suosinut, varmasti arvon jatkossakin näitä ihanuuksia <3

Nyt uudella innolla kaunistautumaan!

[Share to Pinterest]

1 kommentti:

  1. Hassua, että tämä Sanna P voittaa melkeen joka blogisssa arvonnan :D Ainakin kymmenittäin tullut vastaan...

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! <3