sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Mummi ja minä

Tänään mulla oli vihdoin mahdollisuus päästä sairaalaan katsomaan mummia. Viimeaikaiset sairastamiset on estäny vierailut osastolla. Sairastamiset on nyt ainakin mun ja Teron osalta ohi ja tytöt saatiin jättää Karppikseen hoitoon. Otettiin kamera mukaan ja Tero napsi muutamia kuvia mun mummista vierailun aikana.


Pääasiassa otettiin kuvia sellaista neljän sukupolven valokuvaa varten. Mummi siis pitelee käsissään kuvaa, jossa mun äiti pitelee kuvaa, jossa minä pitelen kuvaa, jossa meidän tytöt on.

Ja kun kamera kerran oli hollilla, pyysin Teroa nappaamaan musta ja mummistakin kuvan. Voi tästä tuli ihana! Tunnelma on niin hyvä, että edes mun rähjäinen olemus ja meikittömyys ei haittaa. Vastapainoksi mummi onkin sitten niin freesi ja kaunis.

Mun ihana ihana mummi!
[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3