maanantai 14. huhtikuuta 2014

Summer SLIM by LadyLine Ritz

Oho! Kaikki kävi jotenkin niin äkkiä, etten ehtinyt huomaamaankaan. Tiesin tälle olevan tarvetta, mutta kaikki tämän sorttinen aloittaminen vaan on aina niin vaikeaa. Onneksi päätös piti tehdä niin vauhdikkaasti, etten ehtinyt keksimään itselleni ainuttakaan tekosyytä olla osallistumatta.

Tästä päivästä lähtien, 10 viikon ajan, noudatan Summer SLIM by LadyLine Ritz -nettivalmennuskurssia!

LadyLine Ritz tarjoaa minulle tämän huikean mahdollisuuden bloginäkyvyyttä vastaan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että kirjoitan aina sunnuntaina kuulumiseni edeltäneen viikon treeneistä ja syömisistä. Aioin käyttää blogia häikäilemättä hyväkseni ja kirjata tänne myös mittoja muistiin itselleni ja ottaa kuvia matkan varrelta. Muutos (toivottavasti oikeaan suuntaan!) on paras motivaattori.

Tällä hetkellä painan 80 kiloa ja paino jakautuu tasaisen epätasaisesti 170 senttiselle varrelle. Hassua kyllä, en koe itseäni ollenkaan aina lihavaksi. Oikeastaan useimmiten olen ihan tyytyväinen itseeni ja vartalooni. Saahan sitä vähän muodokas olla. Mutta. Seisomatyö hierojana laittaa jalat aika koville, kun kannateltavana on tämänkin verran painoa. Arkeen kaipaisin enemmän ketteryyttä. Ja olishan mulla kaapissa kivoja vaatteita, jotka ei nyt meinaakaan mahtua päälle.

Mutta hei, mikä ihmeen Summer SLIM?

Tämä nettivalmennus on rasvanpolttoa sekä vartalon muokkaamista. Ohjelmat ovat tehokkaita ja hieman lyhyempiä intervallityylisiä harjoituksia, joissa energiankulutus on energian saantia suurempaa. Valmennukseen kuuluu tiukka ruokavalio, jota noudattamalla saat itsesi erittäin hyvään kuntoon, rasva palaa ja reidet, pakarat, keskivartalo sekä kädet saadaan timmiin kuntoon.
Saat 3 erilaista saliohjelmaa valmennuksen ajaksi sekä 5 tehokasta ja innostavaa ulkoharjoitusohjelmaa, jotka voit suorittaa mukavasti kesäisestä säästä nauttimalla. Valmennuksen voit toteuttaa itsenäisesti missä päin Suomea tahansa ja ilman kuntosaliasiakkuutta, koska olemme laatineet myös ” kotiäiti”-ohjelman jonka voit suorittaa kotona. Suosittelemme vähintään 4 harjoituskertaa / vko. Valmennusohjelmaan olennaisena osana kuuluu tietysti ruokavalio, joka tukee tavoitteita täydellisesti. Saat selkeän ja helposti toteutettavan ruokaohjelman koko kurssin ajaksi. Tällä ohjelmalla optimoimme rasvanpolton ja lisäksi ruokavaliossa on otettu huomioon sen proteiinipitoisuus. Tällä estetään lihasproteiinien hajoaminen ja autetaan lihasten rakentumista palautumisen aikana. Myös hiilihydraatteja pitää nauttia riittävästi. Näin virtaa riittää tehokkaisiin harjoituksiin ja vitamiineja sekä suojaravinteita saadaan ravinnosta riittävästi.
Luomme oman ”Summer SLIM by LadyLine Ritz” suljetun Facebook-ryhmän nettivalmennusryhmälle. Ryhmään laitamme kuvat ja videot jokaisesta harjoituksesta. Facebook-ryhmässä tulemme jakamaan lisäksi mm. lisää tietoa, tukea ja vinkkejä sekä harjoituksista että ruokailusta. Yhteisössä sinulla on mahdollisuus kysyä, kommentoida ja saada vastauksia mieltäsi askarruttaviin asioihin nopeasti. Tähän nettivalmennukseen osallistuaksesi voit olla aloittelija, peruskuntoilija tai himoliikkuja, ohjelmat soveltuvat kaikille! Tule siis mukaan unohtumattomalle matkalle yhdessä kanssamme ja saavuta upea kesävartalo hauskoilla ja tehokkailla harjoituksilla.
LadyLine Ritzin ammattitaitoinen valmennustiimi auttaa sinua saavuttamaan unelmiesi kesävartalon. Valmennustiimiin kuuluvat, Pia Viemerö ja Hanne Urpiola.

10 viikon valmennusohjelmalta odotan uutta kipinää liikkumiseen. Tällaisena kulinaristina en kuvittelekaan voivani elää puritaanisella ruokavaliolla loppuelämääni. Meidän arkiruokailuun olen sitä paitsi aika tyytyväinen. Siihen kun saisi mausteeksi säännöllistä liikuntaa, luulen saavani pidettyä painon kurissa.

Tavoitteenani on pudottaa painoa kymmenen viikon aikana 5-10 kiloa. Puolen kilon viikkotahti on kuulemma aika tavallinen, mutta kilokin on mahdollista painoa saada alas viikossa, jos on valmis kovaan työhön. Mä haluan pysyä hyvässä vireessä niin töissä kun kotonakin, joten äärimmäisyyksiin en ole valmis menemään. Elämäähän on tämän 10 viikon jälkeenkin, joten jos pudotettavaa vielä jää, niin juhannuksen jälkeen jatketaan. Maltillinen painonpudotus toivottavasti takaa liikunnan riemun säilymisen ja siten pitkäaikaisia tuloksia.

Mä oon nyt ihan into piukassa!

Mun osalta ruokavalion noudattaminen alkaa huomenna. Tänään olen tutustunut ohjeisiin ruokavalion ja treenien suhteen. Tämä muihin nähden myöhästynyt aloitus on vielä mun valttikortti sitten kymmenen viikon jälkeen: "en mä nyt millään voinut päästä teidän muiden ryhmäläisten kanssa yhtä hyviin tuloksiin, kun aloitinkin päivän myöhemmin..." Vitsi, vitsi! Täältä tullaan vauhdilla! ...pian laitan vilkun päälle ja painelen ohi ;)

Meitä on reilu sata innokasta tsemppaajaa suljetussa Facebook-ryhmässä. Mites te muut, mikä on teidän tavoite? Hoikistua vai kiinteytyä? Vai saada uutta intoa liikkumiseen?

Nyt mä tempasen "Kotitreeni ykkösen".

Katotaan kuinka ämmän käy! ;)




[Share to Pinterest]

7 kommenttia:

  1. Täällä kans yks, joka mukana kiristelemässä itteensä edes vähän tiiviimpään muotoon :)

    Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva! :) Tsemppiä sullekin, taitaa tulla hikiset 10 viikkoa ;)

      Poista
  2. Jaahas - tais jäädä keskiviikon pullat väliin :D Mutta aina parempi, nyt mä saan susta lenkkiseuraa ettei tarvi yksin köpsötellä <3

    A varmasti hakee meille porkkanapussin keskiviikolle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No taitaa jäädä pullat juu ;)

      Saat alkaa tekemään mun kanssa noita ulkotreenejä. Niissä on kaikkia hulluja liikkeitä, niin mun ei tarvi yksin julkisesti nolata itseäni :D

      Poista
    2. No sehän vaan sopii :) Saat opettaa mua - tiedät kuinka huono mä oon seuraamaan mitään jumppaohjeita (ketään nimeltämainitsematta P:n pilates on ainoa missä koen osaavani jotain =D )

      Poista

Kiitos kommentista! <3