keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Summer SLIM kuulumisia

Heips!

Viime sunnuntaina viikkokatsaus slimmailujen osalta jäi tekemättä. Kirjoittamiset unohtui, mutta muuten hommat rullaa projektin kanssa. Mun paino oli maanantaiaamuna, eli 4 viikon jälkeen aloituksesta 78 kiloa. Paino on pudonnut nyt yhteensä 2,5 kiloa. Tämä on sellainen paino, jonka hyvin muistan ja joka mulla on ollut useasti tässä tyttöjen syntymän jälkeen. Tässä painossa vaatekoko 42/44 (jota mulla on kaapit täynnä) on just sopiva eikä kiristele liikaa. Ylimääräistä on kuitenkin kovasti ja vaatteissa joutuu edelleen valitsemaan mahan seudulta väljiä vaatteita, ettei maharöllykkä olis tyrkyllä. 

Viime viikolla palasin ruotuun syömisten kanssa ja treeniäkin tuli tehtyä. Kävin jopa juoksemassa. Ja se kuulkaa sujui paljon paremmin kun osasin toivoakaan! Toki meno oli sellaista hölkän ja kävelyn vuorottelua, mutta huomattavasti enemmän hölkkäilin kun kävelin.

Vähän juosemisen aiheuttamaa euforiaa söi liian pienet lenkkarit. Raskaudet on näköjään saanu mun jalat "kasvamaan" sen verran, että isovarpaat oli hellänä vielä parinkin päivän päästä.

Mun ihana äiti lupas mulle tosiaan synttärilahjaksi uudet juoksukengät ja eilisen sekoilun jälkeen, astelin tänään kauppaan, jossa todella osataan kenkämyynti. Vaasan Sportiasta sain tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Ja niin kamalan keltaiset juoksukengät, ettei mitään rajaa! Melkein hylkäsin myyjän suositteleman Niken mallin värin takia, mutta taivuin kuitenkin, kun eihän näitä pidetä kun juostessa. Vaan mitä vielä! Tänään oon kävelly näillä popoilla koko iltapäivän kotona ja kun lähdin kirpparille ja mun vanhempien luo hiustenleikkaukseen, oli uudet juoksukengät tiukasti jalassa. Tietysti.

Nike Lunarglide

Lämpimästi suosittelen Sportiaa, mikäli olet vailla uusia juoksukenkiä. Tai mitä vaan. Sportiassa on nimittäin ihan järjettömän hyvät valikoimat vaatteita ja varusteita miehille, naisille ja lapsille. Niin urheiluun kun vapaa-aikaan. Henkilökuntakin on ystävällistä ja hyvin palvelevaa. Seuraavaksi mä sijoitan juoksuhousuihin, sellaisia mulla ei vielä koskaan ole ollutkaan.

Etten mä nyt kuitenkin salaa näistä vähän tykkäis ♥

Jos huomenna vaikka pääsis testaamaan näitä varsinaisessa tarkoituksessaan ;) Tänään ilta venähti aivan liian myöhälle. Hyvä päivä. Mä sain päheet kengät ja uuden kevyen kevättukan. Kiitos äiti!



[Share to Pinterest]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! <3