lauantai 31. toukokuuta 2014

Summer Slim - tuloksia näkyy

Heippa!

Nyt on pian täynnä 7 viikkoa slimmailua ja olo on hyvä. Vaaka näytti eilen aamulla 75,8 kiloa. Jes jes jes! Se on 300 grammaa vaille -5 kiloa siitä kun aloitettiin. Toivottavasti saan tuon 300 grammaa tiputettua sunnuntaiaamuun mennessä.

Muutos näkyy myös peilistä ja mikä parasta, vaatteista. Löysin kaapista just kahdet kivat farkut, jotka taas mahtuu päälle. Edelleen kiusana on löysä löllykkä tuossa navan ympärillä, mutta on sekin kovasti pienentynyt. Sen kun sais häviämään ja käsivarsistakin vois vielä kaventua.

Tahti muutoksessa on ollu mun mielestä sopiva. Energiaa on riittänyt, enkä koe menettäneeni mitään. Tarpeen tullen olenkin luistanut annetuista ruokaohjeista. Vappuna ja äitienpäivänä ravintolassa tuli syötyä muutakin kun sallittua. Myös punaviiniä oon juonu silloin tällöin lasillisen. Mökillä on mennyt muutama olut. Keskiviikkona söin pienen palan mutakakkua miehen synttäreiden kunniaksi ja eilen vielä jatkettiin samalla teemalla ravintolassa ruokaillen. Pääasiassa syömiset on mun kohdalla kuitenkin muuttuneet kovasti. Koskaan en varmasti ole syönyt näin paljon marjoja ja vihanneksia, vaikka salaatin ystävä olenkin aina ollut. Rasvan käyttö on myös vähentynyt radikaalisti. Hedelmät menee edelleen vähän nihkeästi, ne ei vaan ei taida olla mun juttu. Mun uusia herkkuja on mustat viinimarjat ja pienet kirsikka- ja luumutomaatit.


Innolla siis eteenpäin ja kohti tavoitteita!

Juhannukseen mennessä toivon painon olevan 73 kiloa. Siitä vielä sitten yritän nipistää hissukseen lähelle tasalukua, eli 70 kiloa. Tänään mä olen viettämässä merihenkistä päivää Uumajaan risteillen vaasalaisten bloggaajien kanssa Wasalinen tarjoamana. Toivottavasti reissu ei tuo kovasti takapakkia puntarin lukemiin :D


[Share to Pinterest]

3 kommenttia:

  1. Hienoa, onnea saavutuksellesi!
    Mulla on punnitus maanantaina, saa sii mitä puntari paljastaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Cherry G! Ja hei upeet ne sun ennen ja jälkeen kuvat, muutoksen huomaa :)

      Poista
    2. Voi kiitos :)

      Harmittaa vaan, että mä en oo kyennyt tekemään treenejä ja sitten oon sanalla sanoen laiskistunutkin. Eli omat tulokset on syntyneet ruokaremontilla, mutta liikkumalla olis tullut kiinteyttä.
      Motivaatiota kyllä vielä löytyy, kunhan vaan sohvaperuna vaan ryhdistäytyisi liikkumaankin :D

      Poista

Kiitos kommentista! <3